راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک ملی رتبه برتر ارزیابی تحول و استقرار بانکداری دیجیتال را کسب کرد

بانک ملی ایران موفق به کسب رتبه برتر در ارزیابی‌های وزارتخانه امور اقتصادی و دارایی میان بانک‌های دولتی و خصوصی شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک ملی ایران، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، با اهدای لوحی به محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی، اعلام کرد: «این بانک طی سال 1399 در همگامی با تحول دیجیتال و تهیه نقشه راه استقرار بانکداری دیجیتال، توانسته است با استفاده از قابلیت‌های نیروی انسانی و ظرفیت‌های فناورانه، رتبه برتر را در ارزیابی‌های این وزارتخانه میان بانک‌های دولتی و خصوصی، کسب کند.»

در متن این لوح آمده است: در اقتصاد هوشمند، بانک‌ها نقش مؤثر و ویژه‌ای در هموارسازی مسیر رشد و توسعه اقتصادی دارند، به‌گونه‌ای که با گذار از دیدگاه محصول‌گرا به مشتری‌گرا و خدمت‌محور و همچنین ایجاد تحول و نوآوری در لایه‌های مختلف کسب‌وکار، می‌توانند تأمین‌کننده نیازها و انتظارات فعالان اقتصادی و مشتریان از طریق بهبود تجربه مشتری باشند.

وزیر اقتصاد در ادامه تاکید کرد: «این فرایند مستلزم تطبیق باور، رفتار، منابع و ساختارها با نیازهای متغیر و متفاوت کسب‌وکارها و مشتریان از یک طرف، و بهبود مستمر در فرایندها با بهره‌گیری از سایر بازیگران اکوسیستم جدید است که خود منجر به ایجاد بانک چابک‌تر با بهره‌وری بالاتر و هزینه عملیاتی کمتر خواهد شد.»

شایان ذکر است، بانک ملی ایران در سال‌های اخیر با سرمایه‌گذاری و تلاش‌های گسترده، طی چهار رویداد «ملی‌شو» تعداد قابل توجهی از محصولات پیشرو و موثر خود را در حوزه بانکداری الکترونیکی و دیجیتال، رونمایی و عملیاتی کرده است.

بام، بله، سککوک، ایوا، نشان بانک، نشان پرداخت، شصت، زرنشان، بانک آفیسر، ملی فاند، باجه آنلاین، دستگاه‌های خودگردان، BTM، VTM، Cashless و … و نیز شعب ملی پلاس بخشی از محصولات بانک ملی ایران در حوزه بانکداری دیجیتال هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.