راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چاپ دوم کتاب فایننس چگونه کار می‌کند با حمایت شرکت سوشیانت منتشر شد / تبدیل موضوع پیچیده و خسته‌کننده فایننس به یک شاهکار هیجان‌انگیز و قابل‌فهم

آذرماه ۱۳۹۹ بود که چاپ اول کتاب «فایننس چگونه کار می‌کند»، که توسط انتشارات راه پرداخت و با حمایت شرکت سوشیانت منتشر شد و با استقبال بسیار زیادی روبه‌رو شد و در کمتر چهار ماه تمامی نسخه‌های آن به پایان رسید. به همین خاطر اسفندماه ۱۳۹۹، چاپ دوم این کتاب نیز منتشر شد. کتاب «فایننس چگونه کار می‌کند»، کتابی است که از سوی انتشارات hbr یا مجله کسب‌وکار هاروارد منتشر شده؛ این کتاب یکی از بهترین منابع آموزشی به روز در سطح جهان است. کتاب مثال‌هایی واقعی درباره کسب‌وکارهای بزرگ جهان دارد و به مخاطب کمک می‌کند دیدی به روز نسبت به فایننس پیدا کنند.

محمد قاسمی هم‌بنیانگذار و مدیرعامل سوشیانت در یادداشت حامی این کتاب نوشته است: «در کتاب فایننس چگونه کار می‌کند، به‌خوبی مسائل امور مالی و اجزا و اصناف آن با زبانی ساده موردبررسی قرار گرفته است. در کتاب به حداقل دانش مالی که لازم است یک شخص مدیر و راهبر داشته باشد، اشاره شده است. می‌توان فهمید که یک مدیر خوب به چه دانشی در حوزه مدیریت مالی نیاز دارد و همچنین در پایان کتاب می‌توان به پاسخ این سؤال که «عوامل مؤثر در انتخاب روش و تأمین مالی چیست؟»، دست یافت. کتاب در فصل‌های مختلف تلاش داشته تا با مثال‌هایی واضح از شرکت‌های روز دنیا، مسائل مالی را برای مخاطبان خود ساده‌سازی کند.»

چاپ دوم کتاب فایننس چگونه کار می‌کند

قاسمی در پایان این یادداشت نیز این‌طور گفته است: «امید است، چه دانشجو باشید چه مدیر، چه یک مدیر مالی مشتاق یا یک راهبر کارآفرین، اگر به دنبال عمق بخشیدن به درک مالی خود از امور مالی و پیشرفت هستید، خواندن کتاب «فایننس چگونه کار می‌کند» که برگرفته از دستورالعمل‌های مجله گران‌مایه کسب‌وکار هاروارد برای تفکر هوشمند در خصوص اعداد مالی است را از دست ندهید.»

رضا قربانی رئیس هیئت‌مدیره موسسه راه پرداخت نیز در یادداشت حامی کتاب درباره این کتاب گفته است: «با اینکه کتاب فایننس چگونه کار می‌کند به ساده‌ترین زبان ممکن مفاهیم سخت و پیچیده مالی را بیان کرده است، اما شاید نتوانیم کتاب را برای افراد تازه‌کار کتابی مناسب بدانیم. افرادی که تا حدودی با مفاهیم اقتصادی و مالی آشنا هستند، کتاب را مانند نوشدارویی خواهند دید که به آنها کمک می‌کند دید بهتری نسبت به دنیای مالی پیدا کنند.»

در کتاب «فایننس چگونه کار می‌کند» میهیر دسای، استاد دانشکده کسب‌وکار هاروارد و نویسنده کتاب معروف «خرد مالی» شما را به دنیای پیچیده‌ اما بی‌نهایت جذاب فایننس هدایت می‌کند و این مفهوم را در طول مسیر برای شما شفاف‌سازی می‌کند.

پروفسور دسای با استفاده از مطالعات موردی جالب، تمرینات تعاملی، تصاویر رنگی و سبک محاوره‌ای، طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می‌دهد و دانش و مهارت لازم برای درک چگونگی عملکرد فایننس را در اختیار شما قرار می‌دهد. این موضوعات شامل موارد زیر هستند:

  • اهرم‌های مالی مختلف چه تاثیری بر عملکرد یک شرکت دارند؟
  • روش‌های مختلف تامین مالی عملیات و سرمایه‌گذاری‌ها از سوی شرکت‌ها چیست؟
  • چرا فایننس بیشتر با نقدینگی سروکار دارد تا سود؟
  • اهمیت بازارهای سرمایه در کمک به رشد شرکت‌ها چیست؟

شما چه دانشجو باشید یا مدیر یا مدیر ارشد مالی یا کارآفرین، کتاب «فایننس چگونه کار می‌کند» یک راهنمای جذاب و تعاملی است که به شما کمک می‌کند عمیق‌تر در مورد فایننس فکر کنید.

برای تهیه «کتاب فایننس چگونه کار می‌کند» می‌توانید به فروشگاه راه پرداخت مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.