راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پوست‌اندازی تخفیفان در آستانه سال نو

تخفیفان اولین بستر تخفیف و خرید گروهی است که هدف آن تبدیل‌شدن به بزرگ‌ترین بستر تخفیف، تجارت و تبلیغات اینترنتی در ایران است.

تغییر هویت بصری یکی از تصمیماتی است که استارت‌آپ‌ها گاهی بعد از گذشت چند سال و با تجربیات جدید تصمیم به اجرای آن می‌گیرند. تخفیفان نیز بعد از گذشت ۱۰ سال فعالیت مستمر و کسب تجربه‌های بسیار در این حوزه تصمیم به تغییر لوگو و هویت بصری خود گرفته است. تخفیفان ۱۰ سال قبل با انگیزه ایجاد بستری برای بهره‌مندی افراد از تخفیف در خدمات مختلف توسط نازنین دانشور تأسیس شد. این پلتفرم دسترسی به اطلاعات تخفیف در آستانه سال نو با ریبرندینگ، برای ارائه خدمات بهتر آماده فعالیت شده است.

تخفیفان اولین بستر تخفیف و خرید گروهی است که هدف آن تبدیل‌شدن به بزرگ‌ترین بستر تخفیف، تجارت و تبلیغات اینترنتی در ایران است. حس خوب هیجان، مشتری‌مداری و وسواس در انتخاب شرکای تجاری سه ارزش اصلی تخفیفان در ارتباط با مشتریان و شرکای تجاری است تا بتواند بر اساس آن‌ها خدمات با کیفیت، ارزان و مقرون‌به‌صرفه را در اختیار همه کاربران قرار دهد.

با استفاده از تخفیفان تخفیف‌ها را از دست نخواهید داد و می‌توانید هزینه‌های زندگی را کاهش دهید. برخی از دسته‌های محبوب تخفیفان، تخفیف‌های رستوران، هتل، تور مسافرتی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، کلینیک زیبایی، آتلیه، تئاتر، کالاها و برندهای معتبر و کد تخفیف هستند. تخفیفان علاوه بر تهران در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، کرج، شیراز و استان مازندران نیز فعالیت دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.