راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اينگرو پلتفرمی برای جمع آوری،آناليز و بكارگيری داده‌ها

به‌کارگیری پلتفرم اینگرو در کسب‌وکارهای داده محور به این معنی است که کسب‌وکارها قادر خواهند شد با استفاده از داده‌های استفاده‌نشده از منابع غنی داده‌هایشان در جریان رویدادهای متعدد و جریان‌های اطلاعاتی به بینش در رشد برسند.

تیم‌های توسعه‌دهنده محصول می‌دانند که ساخت یک API استریم رویداد برای هر تیم توسعه‌دهنده محصول چقدر مهم است. راه‌حل و یک بستر برای جمع‌آوری، آنالیز و به‌کارگیری از داده‌ها به‌صورت بلادرنگ (real-time) برای بسیاری از کسب‌وکارها که باید تصمیماتشان را بر اساس آن اتخاذ کنند همواره با چالش‌های زمان، تشکیل تیم فنی، سرمایه‌گذاری و هزینه نگهداری روبه‌رو بوده است. در حالی که بهره‌برداری از این امکان و بستر برای کسب‌وکارها بی‌اندازه مثبت و اثربخش است. اما برای ایجاد چنین زیرساختی و استفاده از آن کسب‌وکارها با مشکل سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی روبه‌رو می‌شوند.

کسب‌وکارهای داده محور می‌دانند که هر بایت اطلاعاتی که از طریق هر application جریان پیدا می‌کند، به منبعی از اطلاعات با ارزش تبدیل می‌شود که در انتظار استفاده شدن می‌ماند. مشاغل به‌طور فزاینده‌ای آگاه هستند که با هر تعامل دیجیتالی، چندین نقطه تماس بین شرکت‌ها، شرکا و تأمین‌کنندگان آن‌ها و مشتریان آن‌ها، منبع غنی از اطلاعات را فراهم می‌کند.

آیا یک تسک ساده می‌تواند چندین API داخلی و خارجی را متصل کند؟ یا تعدادی از وب‌هوک‌ها را فراهم کند؟ و یا تا حدی محاسبات را؟ و آیا این روش، راه‌حل دستیابی به این امکانات است؟ آیا به همین سادگی است؟

واقعیت این است که هزینه سربار مربوط به تجمیع و پردازش جریان داده بسیار زیاد است. با ساخت فقط یک موتور جمع‌آوری یا دریافت داده‌ها و یک کوئری بیلدر بر روی Apache Kafka، Storm و Cassandra امکان توانایی تجزیه‌وتحلیل و کوئری زدن میسر نمی‌شود.

باید چیزی ساخت که به طور یکپارچه کار کند، دارای قابلیت کار آسان، رابط کاربری ساده، SDK برای چندین زبان و ابزاری انعطاف‌پذیر برای DevOps، NetOps CyberSec و تجارت باشد و این‌ها همه کارهای سریع و ساده‌ای نیست.

اینجاست که مجموعه پیشنهادی inGrow به نمایش در می‌آید؛ پلتفرم اینگرو (سکوی اینگرو) از برنامه‌های منبع باز (high tech) برای جریان دادن داده‌ها است که از هر دستگاه متصل به شبکه اینترنت، داده‌ها را می‌گیرد، غنی می‌کند و آن‌ها را به‌صورت امن ذخیره می‌کند. این پلتفرم می‌تواند کوئری‌های سریع و قدرتمندی را برای تولید اطلاعات مورد نیاز به‌سرعت از طریق RESTful API بسازد و در یک محیط کاربرپسند (user friendly) آن را ارایه دهد.

اینگرو از چندین قابلیت ساخته شده است که به‌صورت ترکیبی و آماده در یک پلتفرم بر روی بستر ابری است که می‌توان با آن خلق ارزش قابل‌توجهی در گستره IT کرد.

NetOps، امنیت، عملیات، مدیریت سیستم‌ها: هر یک از این مناطق گسسته می‌توانند داده‌ها را به روشی تنظیم کنند که مطابق با نیازها باشد و سطح دسترسی می‌تواند به هراندازه دلخواه توسط ادمین برنامه‌ریزی شود.

کوئری‌های هوشمند می‌توان زد و تحولات داخلی کسب‌وکار را دنبال کرد، این اتفاقی است که می‌تواند در زمان نزدیک به صفر توسط سامانه اینگرو اتفاق بیفتد. فرد اگر یک تصویر کامل از داده‌ها می‌خواهد، اگر درخواست‌های کامل و گزارش‌ها به‌سرعت می‌خواهد، در.csv یا JSON، اگر به خروجی انبوه داده‌ها نیاز دارد، اینگرو هست.

قالب‌های ویژیولایز داده‌ها (کتابخانه تجسم داده‌ها) امکانی است که تیم مهندسی اینگرو برای کسب‌وکارها ارائه می‌دهد. این مجموعه نمونه‌های اولیه را آماده می‌کند و تجسم‌های قابل جاسازی را ارسال می‌کند. تجزیه‌وتحلیل‌های اینگرو تقریباً با طیف وسیعی از نمودار سازها یکپارچه‌شده در سامانه اینگرو آماده است.

گزینه‌های فوق برای ذینفعان داخلی کسب‌وکارها و برای تحلیل کاربران و مشتریان (تقاضا) ویا تأمین‌کنندگان (عرضه) با لینک دسترسی فعال است (Explore, Exploit, and Explain). تمام این قابلیت‌ها از طریق پلتفرم ابری اینگرو در دسترس است.

امروزه کسب‌وکارها، بانک‌ها، بیمه‌ها و سازمان‌ها با انبوه زیادی از داده‌ها مواجه هستند که ممکن است برخی یا همه آن‌ها برای کسب‌وکارها مهم و حساس باشند.

پلتفرم inGROW می‌تواند به‌عنوان یک منبع امن از داده‌های خاص عمل کند و به‌عنوان یک دارایی قابل اتکا به‌عنوان یک انبار منفرد داده‌ها بدون نیاز به تغییر سیاست‌های امنیتی، کنترل دسترسی مبتنی بر نقش داده‌ها را ارائه دهد و Access Keys‌های آن اجازه می‌دهد داده‌ها در دسترس زیرمجموعه‌های خاص، مشتریان، ذینفعان داخلی یا هر سطحی که مشتری تعریف کند، باشد.

اینگرو با پشت سر گذاشتن کارهای سنگین انجام‌شده بر روی این پلتفرم، با واگذاری قابلیت دسترسی به آن، به بخشی بسیار مهمی از مجموعه فناوری اطلاعات تبدیل خواهد شد. گسترش اینگرو در کسب‌وکار به این معنی است که مشتری با برنامه‌ها و سرویس‌های اینگرو قادر به استفاده از منابع غنی داده‌هایی است که سازمان‌ها در جریان داده‌ها، رویدادهای متعدد و جریان‌های اطلاعاتی از آن بی‌خبرند.

برای آزمایش inGrow یک برنامه آزمایشی 30 روزه کامل وجود دارد که به آسانی راه‌اندازی می‌شود. لطفاً برای دمو یا استفاده از این برنامه این مجموعه اطلاع دهید. امروز را با inGrow می‌توان به صورت رایگان شروع کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.