راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسخه صوتی شماره ۴۲ عصر تراکنش منتشر شد

نسخه صوتی شماره ۴۲ ماهنامه عصرتراکنش منتشر شد. ماهنامه چاپی عصر تراکنش مانند دیگر کانال‌های رسانه‌ای راه پرداخت بستری است برای طرح و بررسی مهم‌ترین روندها و رویدادهای مرتبط با فناوری‌های مالی ایران. توسعه کاربرد نوآورانه فناوری در فناوری‌های مالی تمرکز اصلی این نشریه است و برای اولین‌بار در ایران مجله‌ای در کنار نسخه چاپی به‌صورت تمام صوتی نیز منتشر می‌شود. این شماره از ماهنامه از طریق Anchor ،Spotify، Apple Podcasts و Castbox قابل شنیدن است.

بر جلد این شماره تصویری از محمدحسین حسین‌زاده، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت را می‌بینیم؛ در گفت‌وگویی که با حسین‌زاده داشتیم او از مسیری که این بانک قرض‌الحسنه طی کرده است می‌گوید.

رضا قربانی، سردبیر ماهنامه در یادداشتی اکوسیستم فناوری مالی ایران را به‌سان یک دوِ امدادی تشبیه کرده است که با همکاری و هم‌دلی می‌توان در آن موفق شد، او نقش گروه رسانه‌ای پرداخت در اکوسیستم را در این مقاله تبیین کرده است. در بخش‌هایی به مسئله فیزیک بانک پرداخته شده، به این که چرا هنوز شعبه و حضور فیزیکی برای مردم حس امنیت بیشتری دارد تا بانکداری مجازی.

یکی از مهم‌ترین موضوعات این شماره بحث پرداخت کیوآر است. در میزگردی که با حضور پنج کارشناس  و فعال حوزه پرداخت کیوآر برگزار شد، چند مسئله تاثیرگذار بر این شیوه پرداخت بررسی شد که شنیدن آن برای فعالان مرتبط با این صنعت خالی از لطف نیست.

جز اینها گفت‌وگو با مهدی ملکی، درباره تحول دیجیتال بیمه، گزارشی از رویداد کافه‌بازار، نقشه فیس‌بوک برای سوپر اپ شدن و مطالب شنیدنی دیگری هم در این شماره موجود است.

مطالب این شماره از عصر تراکنش را می‌توانید از فهرست زیر بشنوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.