راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ثبت‌نام رویداد کافه سرمایه در نمایشگاه اینوتکس 2021 آغاز شد

ثبت‌نام رویداد کافه سرمایه در دهمین دوره نمایشگاه اینوتکس، با حضور سرمایه‌گذاران آسیایی و آفریقایی آغاز شد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، کافه سرمایه یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه اینوتکس است که فرصتی ویژه برای صاحبان شرکت‌های نوپا و استارت‌آپ‌ها جهت جذب سرمایه و مذاکره با سرمایه‌گذاران به شمار می‌رود.

شرکت‌کنندگان و غرفه‌داران در این نمایشگاه، باتوجه‌به میزان سرمایه مورد نیاز و حوزه فعالیت و خدماتشان به سرمایه‌گذاران متناظر معرفی شده و جلسات ویژه‌ای برای آن‌ها ترتیب داده خواهد شد.

سرمایه‌گذاران و فعالان زیست‌بوم استارت‌آپی کشورهای ترکیه، کنیا، نیجریه و امارات، با هدف سرمایه‌گذاری بر استارت‌آپ‌های ایرانی و کمک به توسعه بازار بین‌المللی در کافه سرمایه اینوتکس 2021 حضور خواهند داشت.

کافه سرمایه اینوتکس، با یک میلیارد و 900 میلیون تومان سرمایه‌گذاری موفق در سال 97، هفت میلیارد و 600 میلیون تومان سرمایه‌گذاری موفق در سال 98 و نیز 18 میلیارد و 240 میلیون تومان در سال 99 از جمله بخش‌های جذاب این نمایشگاه برای فعالان زیست‌بوم است.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این رویداد می‌توانند، تا تاریخ 18 فروردین از طریق سایت اینوتکس ثبت‌نام کنند و در صورت تایید، از کارگاه‌های ویژه سرمایه‌گذاری این رویداد بهره‌مند شوند.

دهمین دوره نمایشگاه اینوتکس در تاریخ 28 الی 31 اردیبهشت‌ماه با حضور کلیه بازیگران زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور به‌صورت حضوری و مجازی در ناحیه نوآوری پردیس برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.