راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دعوت از فعالان حوزه بیت‌کوین و رمزارزها برای حضور در نشست کمیسیون فین‌تک

نشست کمیسیون فین‌تک سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، جهت بررسی مسائلی که اخیراً در زمینه بیت‌کوین و رمز ارزها مطرح شده، یکشنبه هفدهم اسفند، از ساعت ۳ تا ۵ بعدازظهر در محل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، برای بررسی مسائل اخیر بیت‌کوین و رمز ارزها و این شائبه که برخی انحصارها در زمینه دارایی‌های دیجیتال در حال شکل‌گیری است، کمیسیون فین‌تک سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، اقدام به تشکیل جلسه همفکری با فعالین کسب‌وکارهای مرتبط با بیت‌کوین و رمز ارزها کرده است.

به‌مرور و با تدوین خواسته‌های صنفی، این خواسته‌ها از طریق نهادهایی مانند مرکز ملی فضای مجازی، بانک مرکزی ایران، شرکت شاپرک، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، قوه قضاییه، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری و مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهد شد.

تمامی فعالان این حوزه می‌توانند نام و مشخصات خود را به ایمیل دبیرخانه سازمان به نشانی info@tehrannsr.org، ارسال و لینک ورود به نشست را دریافت کنند و یا به صورت حضوری در محل سازمان نصر تهران حضور داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.