راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چاپ دوم کتاب یک ساتوشی با مشارکت ارز دیجیتال و با حمایت نیک اندیش منتشر شد

چاپ دوم کتاب یک ساتوشی با حمایت نیک اندیش و با مشارکت ارز دیجیتال توسط انتشارات راه پرداخت منتشر شد. چاپ اول این کتاب با استقبال بی‌نظیری مواجه شد و در کمتر از یک ماه تمام تیراژ آن به پایان رسید و حالا چاپ دوم کتاب یک ساتوشی با یک فصل بیشتر از چاپ اول آن منتشر شده است.

تمرکز کتاب «یک ساتوشی، راهنمای ورود به دنیای بیت‌کوین، اتریوم و ارزهای دیجیتال برای مبتدی‌ها» بیشتر روی معرفی اصول و روش‌های سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به همراه معرفی و توضیح انواع تحلیل در این حوزه است، با این حال نگاهی هم به خود فناوری بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال داشته‌ است.

وحید والی مدیرعامل هلدینگ نیک‌اندیش در یادداشت حامی چاپ دوم کتاب یک ساتوشی نوشته است: «برآنیم نیک بیندیشیم و نیک عمل کنیم. آنچه در توان‌مان است را به کار می‌گیریم تا کیفیت زندگی هم‌وطنان‌مان را بهتر کنیم. بر این باوریم مشتریان‌مان ولی‌نعمت ما هستند و همکاران‌مان در نیک اندیش با ارزش‌ترین دارایی ما. نیک اندیش بر همین اصول بنا شده است. خلق ارزش همیشه بزرگ‌ترین تلاش ما در نیک‌اندیش بوده است. بنیان‌گذاران آن بر این باورند که تا زمانی که توانایی خلق ارزش دارند، می‌توانند خدمت کنند. خسته می‌شویم، ولی ناامید نه. برای شما مردم عزیزمان، می‌جنگیم. شاید همه درهای دنیا به روی ما بسته باشد، ولی برای روبه‌رو شدن با چالش‌ها آماده‌ایم. تلاش می‌کنیم در هر شرایطی، با تمام سختی‌های موجود، بتوانیم به رشد و تعالی ادامه دهیم.»

کتاب یک ساتوشی

محمد آذرنیوار و نیما ملک‌پور نویسنده‌های کتاب یک ساتوشی نیز در بخش یادداشت نویسندگان درباره علت نوشتن این کتاب گفته‌اند: «مشاهده رشد سریع حوزه ارزهای دیجیتال و آینده غیرقابل انکار با سیستم‌های غیرمتمرکز، ما را بر آن داشت تا هر آنچه از دانش اندک خودمان تا منابعی که می‌شناختیم را برای گردآوری کتابی مناسب برای کسانی که هنوز با این پدیده آشنا نشده‌اند، زیر و رو کنیم. در این مسیر، افراد زیادی به ما یاری رساندند که تشکر از آنها را وظیفه خود می‌دانیم.»

رضا قربانی رئیس هیئت‌مدیره موسسه راه پرداخت نیز در یادداشت ناشر کتاب نوشته است که کتاب یک ساتوشی کتاب جذاب و خواندنی است که با روایتی شسته‌رفته همه چیز را به زبان ساده می‌گوید. «در حقیقت کتابی است که همه پیش از ورود به دنیای بیت‌کوین باید آن را بخوانند.»


درباره کتاب یک ساتوشی


کتاب یک ساتوشی به سه بخش تقسیم شده است؛ در بخش اول گریزی به تاریخچه پول و مفاهیم اولیه در مباحث ارزهای دیجیتال، بیت‌کوین و بلاکچین زده است. در بخش دوم، اصول اولیه‌ای که برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال باید بدانید و انواع شیوه‌های سرمایه‌گذاری را شرح داده است. در بخش سوم نیز انواع روش‌های تحلیل برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را به همراه نکات لازم توضیح داده است.

کتاب یک ساتوشی تلاشی برای راهنمایی افرادی است که تنها در حد شنیدن واژه بیت‌کوین یا دنبال‌کردن قیمت ارزهای دیجیتال با این فناوری آشنا هستند. کتاب یک ساتوشی به‌دنبال شناخت جنبه‌های بیشتر و روش‌های سرمایه‌گذاری در آنها می‌گردند. از کوچک‌ترین واحد پولی بیت‌کوین به پاس خدمات سازنده آن تحت عنوان «ساتوشی» یاد می‌شود.

کتاب یک ساتوشی

یک ساتوشی جزئی از صد میلیون واحد کوچک دیگر است که در کنار یکدیگر یک واحد بیت‌کوین را تشکیل می‌دهند. انقلاب پولی که بیش از یک دهه قبل شروع شد، هم‌اکنون به جایگاهی رسیده که رسانه‌ها؛ رویدادها و حوادث آن‌ را از نزدیک دنبال می‌کنند و چشم‌های بسیاری به آینده آن دوخته شده است. یک ساتوشی نمادی برای سهیم‌شدن در این انقلاب است؛ مشارکتی که با کوچک‌ترین واحد پولی آغازگر این انقلاب انجام می‌شود. یک ساتوشی می‌تواند دارایی ارزشمندی در آینده باشد.

جهت خرید کتاب یک ساتوشی می‌توانید به فروشگاه راه پرداخت به نشانی Shop.way2pay.ir مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.