راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دارا و بیمه سامان امضا شد / اعطای تسهیلات و مساعده به بیمه‌شدگان

تفاهم‌نامه همکاری مشترک در حوزه فناوری‌های نوین مالی و اعطای اعتبار به بیمه‌شدگان، بین دارا و بیمه سامان به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی دارا، این تفاهم‌نامه با موضوع همکاری مشترک در حوزه تخصیص اعتبارات خرید به بیمه‌گذاران و نمایندگی‌های بیمه سامان در شبکه فروشگاهی دارا، توسعه همکاری و تعامل در تعریف بیمه‌نامه‌های اعتباری و ارائه خدمات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و مشاوره‌ای با هدف تسهیل مبادله اطلاعات و طراحی مدل‌های مالی، بین «دارا» و «بیمه سامان»، به امضا رسید.

نوید رجایی‌پور، مدیرعامل دارا با اعلام این خبر افزود: «در راستای همکاری‌های سازمانی و پذیرندگی که دارا طی ماه‌های اخیر انجام داده و در حال گسترش آن است، این تفاهم‌نامه با بیمه سامان به امضا رسید. بر اساس این تفاهم‌نامه، دارا شبکه پذیرندگی، مدل‌های مالی و اعتباری خود را در اختیار بیمه سامان قرار خواهد داد و مزایای جدیدی را به بیمه‌های صادرشده توسط این شرکت بیمه معتبر و شناخته‌شده اضافه خواهد کرد.»

او با اشاره به اینکه طی این تفاهم‌نامه، دارا به مجموعه‌ای از بیمه‌گذاران و شبکه فروش بیمه سامان خدمات مالی و اعتباری ارائه خواهد کرد، گفت: «بخشی از این خدمات در قالب وام و تسهیلات خرید خواهد بود که به صورت فردی به بیمه‌شدگان سامان تعلق خواهد گرفت و بخش دیگر نیز در قالب مساعده یا اعتبار گردان خواهد بود. بر این اساس کسانی که درخواست مساعده داشته باشند، می‌توانند خریدهای خود را طی ماه انجام داده و به صورت ماهانه تسویه کنند.»

دارا با درک نیازهای بازار به دنبال راهکارهای نوآورانه مالی و اعتباری است. ارائه تسهیلات خرید کالا و مساعده یا اعتبار گردان نیز با همین هدف و بر اساس نیاز بازار بیمه طراحی شده است.

منبع روابط عمومی دارا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.