راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ایرانسل حامی رویداد «هفتۀ ایران دیجیتال» و نمایشگاه IoTex

ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ‌ترین اپراتور دیجیتال ایران، با حمایت از رویداد هفتۀ ایران دیجیتال، در نمایشگاه تخصصی این رویداد با نام اینترنت اشیا (IoTex)، حضور پیدا می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، سومین دورۀ رویداد هفته ایران دیجیتال، با شعار ارتباطات هوشمندانه (Intelligent Connectivity) و با هدف بررسی آخرین روندها و تحولات فناوری نوین در کشور و همچنین ارائه دستاوردهای شرکت‌های فعال در زمینه پیاده‌سازی خدمات دیجیتالی، از شنبه 26 بهمن‌ماه 1399، با حمایت ایرانسل فعالیت خود را آغاز کرده است.

به علاوه نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا، روزهای 27 و 28 بهمن‌ماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود و ایرانسل در این نمایشگاه، از دستاوردها و محصولات خود در زمین هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و چهارمین سایت نسل پنج تلفن همراه ایران و ایرانسل رونمایی خواهد کرد.

ایرانسل در این نمایشگاه برنامه‌هایی از جمله حضور در نشست واگذاری باند فرکانسی ۳۵۰۰ مگاهرتز، توسعه نسل پنجم تلفن همراه، راه‌اندازی آزمایشگاه مشترک 5G با دانشگاه تربیت‌مدرس، عقد قرارداد طیف اشتراکی با این دانشگاه و رونمایی از فاز نخست محصول آواتار، به‌عنوان یک مرکز تماس برپایه هوش مصنوعی را دارد.

همچنین بخش تحقیق و توسعه و مرکز نوآوری ایرانسل از زیرمجموعه‌های ایرانسل لبز (Irancell Labs)، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل با جامعۀ دانشگاهی، مراکز علمی، شرکت‌های فناور، شرکت‌های دانش‌بنیان و استار‌ت‌آپ‌ها، در این نمایشگاه حضور دارند.

اولین و بزرگ‌ترین اپراتور دیجیتال ایران، از ساعت 9 تا 17 در سالن 27 این نمایشگاه میزبان علاقه‌مندان و متخصصان خواهد بود.

شایان ذکر است چهارمین سایت نسل پنجم تلفن‌همراه ایران و ایرانسل در حالی در پارک آب و آتش تهران مورد بهره‌برداری و استفادۀ عموم قرار خواهد گرفت که ایرانسل با راه‌اندازی اولین سایت 5G ایران در اول مرداد 1399، هفت ماه است که جایگاه تنها اپراتور ارائه‌دهندۀ نسل پنج تلفن‌همراه در ایران را حفظ کرده و در اسفندماه 1399، از پنجمین و ششمین سایت 5G خود، به ترتیب در جزیره کیش و شیراز رونمایی خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.