راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت پرداخت الکترونیک سامان در ۱۷ عنوان شغلی دعوت به همکاری می‌کند

پرداخت الکترونیک سامان در حوزه پرداخت‌های اینترنتی از فروردین‌ماه سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرد و به‌عنوان اولین ارائه‌دهنده خدمات پرداخت اینترنتی در نظام بانکی کشور، ابزارهای پرداخت غیرحضوری را در اختیار متقاضیان قرار داد.

در حال حاضر این شرکت با داشتن بیش از ۸۰۰ هزار دستگاه کارت‌خوان و ۳۰ هزار پذیرنده اینترنتی، همچنین دارا بودن بیش از ۳۵۰ هزار کارت فعال و دو میلیون دانلود اپلیکیشن، در زمره سه شرکت برتر بازار تجارت الکترونیک قرار دارد.

این شرکت برای تکمیل نیروی انسانی خود، در هفده عنوان شغلی استخدام می‌کند.

کارشناس سیستم‌ها و کیفیت (تهران)

شرایط احراز:

  • تحصیلات: کارشناسی و کارشناسی ارشد صنایع
  • سن: ۲۵-۳۵ سال
  • سابقه کار: حداقل ۳ مرتبط
  • جنسیت: فقط آقا
  • آشنایی با استاندارد‌های ISO (9001, 19011, …)، الزامات مستندسازی فرآیندها
  • آشنایی با مدل تعالی EFQM
  • آشنایی با نرم افزار‌های کنترل پروژه (MS Project)

کارشناس تحقیقات بازار

شرایط احراز:

  • تحصیلات: کارشناسی و کارشناسی ارشد (مهندسی کامپیوتر، مدیریت فناوری اطلاعات، صنایع،MBA، مدیریت کسب‌و‌کار)
  • سابقه کار: ۳ سال سابقه مرتبط
  • دانش و مهارت: درک ریاضیات، تحلیل و تفسیر آمارها، تسلط به دانش صنعت پرداخت الکترونیک، درک تحلیل دیتا و مفاهیم پیش‌بینی رفتار مشتری، پیش‌‌بینی روندهای بازار، اثربخشی برنامه‌ها و استراتژی‌های بازاریابی، سنجش رضایت مشتری، مهارت‌های نوشتاری و infographic در تهیه گزارشات و پرسشنامه‌ها
  • نرم افزار: تسلط کامل به نرم‌افزارهای,Excel Access و سایر نرم‌افزارهای تحلیل Big Data

کارشناس آمار

تعریف شغل: شاغل این شغل عهده‌دار کلیه امور مربوط به توسعه نظریه‌های ریاضیاتی یا به‌کارگیری مبانی نظری و روش‌های آماری به‌منظور جمع‌آوری، سازمان‌دهی، تفسیر و خلاصه‌سازی داده‌های عددی برای تولید اطلاعات کاربردی و تهیه گزارشات آماری مربوط به عملکرد شرکت در زمینه‌های مختلف است.

شرایط احراز:

  • تحصیلات: کارشناسی و کارشناسی ارشد (آمار، ریاضی، کامپیوتر نرم‌افزار)
  • سابقه کار: ۲ سال سابقه مرتبط
  • آشنایی با: SQL Server، Share Point Designer، Nintex,Spss

کارشناس نگهداشت مشتریان

شرایط احراز:

  • تحصیلات: کارشناسی و کارشناسی ارشد (مدیریت گرایش بازاریابی، تجارت الکترونیک، مدیریت کسب و کار، کامپیوتر)
  • سابقه کار: ۲ سال سابقه مرتبط
  • دانش و مهارت: شناخت کافی از صنعت پرداخت و کسب‌و‌کار، تسلط کامل به اکسل، اطلاعات فنی مکفی در خصوص دستگاه کارت‌خوان، آشنایی با مباحث تبلیغات و پروموشن های دوره‌ای

برنامه‌نویس POS

شرایط احراز:

  • تحصیلات: کارشناسی / کارشناسی ارشد کامپیوتر
  • سابقه کار: حداقل ۳ سال مرتبط
  • تسلط کامل به C/C++ – ASP.NET- C# – SQL
  • آشنایی با WCF/Web API, MVC/WPF, TDD, Agile and Scrum

کارشناس ارشد Front end

شرایط احراز:

  • تحصیلات: کارشناسی / کارشناسی ارشد کامپیوتر
  • سابقه کار: حداقل ۳ سال مرتبط
  • آشنایی کامل با زبان‌های برنامه‌نویسی تحت وب مانند HTML5 و CSS3
  • آشنایی کامل با پردازش CSS سمت سرور مانند LESS و SASS
  • آشنایی کامل اسکریپت نویسی سمت کاربر مانند JavaScript و jQuery
  • آشنایی کامل با فریم ورک و افزونه‌های VueJs
  • آشنایی با فریم ورک های انیمیشن‌سازی در جاوا اسکریپت مانند GSAP و Velocity
  • آشنایی کافی با پلتفورم Grunt و Gulp
  • آشنایی کافی در استفاده از سرویس‌های وب RestAPI
  • آشنایی با افزونه‌های رایج جاوا اسکریپت مانند Require, Waypoints و ScrollMagic
  • آشنایی با AJAX, Asynchronous Request Handling و Paritial Page Update
  • توانایی هماهنگ کردن پروژه نهایی با مرورگرهای مختلف دسکتاپ و موبایل و رفع اشکالات آن
  • آشنایی کافی با فریم ورک Scrum

کارشناس تحلیل و پایش مانیتورینگ (تهران)

شرایط احراز:

  • تحصیلات: کارشناس /کارشناسی ارشد کامپیوتر نرم افزار، سخت افزار، شبکه‌های کامپیوتری
  • سابقه کار: حداقل ۴ سال مرتبط با صنعت پرداخت
  • جنسیت: آقا
  • آشنایی با ابزارهای مانیتورینگ، مفاهیم شبکه‌های کامپیوتری و ویندوز
  • مهارت برنامه‌نویسی و آشنایی با SQL server و Oracle
  • تسلط به فرمول‌نویسی حرفه‌ای در اکسل و روش‌های تحلیل آماری
  • آشنا به روش‌های گزارش‌نویسی، پروپوزال نویسی و ارائه طرح‌های بهبود
  • سابقه کار در اداره مانیتورینگ ۳ سال به منظور آشنایی با سرویس‌ها و مشتریان

کارشناس سوئیچ (تهران)

شرایط احراز:

  • تحصیلات: کارشناسی /کارشناسی ارشد کامپیوتر نرم افزار- فناوری اطلاعات کلیه گرایش‌ها-علوم کامپیوتر
  • سابقه کار: ۴ سال مرتبط
  •  آشنایی/تسلط به استاندارد ایزو ۸۵۸۳
  • تجربه نگهداری سیستم‌های ۲۴/۷ برای حداقل ۱ یا ۲ سال
  • آشنایی با راهبری سیستم‌های ویندوزی (داشتن مدرک MCSE امتیاز محسوب می‌شود)
  •  تسلط به SQl
  • توانایی استقرار و نگهداری نرم‌افزارهای ویندوز سرویس و وبی روی IIS

کارشناس راهبری نرم‌افزار

شرایط احراز:

  • تحصیلات: کارشناسی / کارشناسی ارشد کامپیوتر
  • سابقه کار: حداقل ۳ سال مرتبط
  • آشنا به SQL SERVER
  • آشنایی کامل با سرویس‌های ویندوز، انواع پروتکل‌های وب سرویس و IIS
  • آشنایی با شرکت‌های پرداخت الکترونیک

کارشناس پشتیبانی زیرساخت

شرایط احراز:

  • تحصیلات: کارشناسی / کارشناسی ارشد کامپیوتر
  • سابقه کار: ۳ سال مرتبط
  • آشنایی کامل با سخت‌افزارها و تجهیزات جانبی و نصب و راه‌اندازی آنها، عیب‌یابی و رفع مشکلات مرتبط
  • آشنایی با سیستم عامل ویندوز در سطح کلاینت شامل نصب، انجام تنظیمات و رفع مشکلات مربوط به سیستم عامل، نصب درایورهای سخت‌افزارهای سیستم
  • توانایی نصب و راه‌اندازی نرم‌افزارهای کاربردی و اداری مانند MS Office, Adobe، بررسی مشکلات و رفع آنها و همچنین توانایی راهبری در حد متعارف این نرم‌افزارها
  • آشنایی با مفهوم domain و آشنایی مقدماتی با Active Directory و شناسه‌ها و گروه‌های کاربری
  • آشنایی کامل با MS Outlook

کارشناس بازاریابی کارت

شرح شغل: متصدی این شغل عهده‌دار امور مربوط به امکان سنجی، تعریف و اجرای پروژه‌های بازاریابی و تحقیقات بازار در زمینه کارت‌های پیش پرداخت بانکی و سایر محصولات و خدمات مرتبط با انواع کارت‌های بانکی است.

شرایط احراز:

  • تحصیلات: کارشناسی در رشته‌های مدیریت، بانکداری و یا کارشناسی ارشد در تمامی گرایش‌های رشته‌های مدیریت صنعتی، بازرگانی و دولتی
  • سابقه کار: حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با بازاریابی و فروش سازمانی (تجربه در صنعت تجارت الکترونیک در اولویت است)
  • جنسیت: خانم / آقا
  • دانش مورد نیاز: مسلط به آفیس (شامل word, excel, access, power point)
  • مهارت تنظیم و تدوین قرارداد

کارشناس پشتیبانی صدور کارت

شرح شغل: متصدی این شغل عهده‌دار تمامی امور مربوط به صدور و پشتیبانی انواع کارت به مشتریان است.

شرایط احراز:

  • تحصیلات: کارشناسی (مدیریت/کامپیوتر)
  • سابقه کار: سابقه کار مرتبط حداقل ۳ سال/ آشنایی با صنعت پرداخت الکترونیک
  • تسلط کامل بر نرم‌افزارهای Office و نرم‌افزار نگین بسیار در این شغل اهمیت دارد.
  • به دلیل ماهیت شغل ساعت کار طولانی و روزهای پنج شنبه نیز روز کاری است
  • انضباط کاری، صبور بودن، برخورداری از فن بیان مناسب، توانایی مذاکره با مشتری،
  • با توجه به وجود داده‌های مالی مهم و حساس دقت بالا و آشنایی با مباحث حسابداری
  • عدم وجود سوابق انضباطی در سابقه کاری

کارشناس حسابداری اموال و انبار

شرایط احراز:

  • تحصیلات: کارشناسی حسابداری و مدیریت مالی
  • سابقه کار: ۲-۱ سال در سمت انبارداری
  • آشنایی با نرم‌افزارهای مالی
  • تسلط به اکسل

مسئول دفتر

شرایط احراز:

  • تحصیلات: کاردانی و یا کارشناسی در رشته‌های کامپیوتر/ ادبیات/ کتابداری/ مدیریت (کلیه گرایش‌ها) و سایر رشته‌های مرتبط
  • تسلط بر آفیس همراه با روابط عمومی قوی
  • سابقه: حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط در حوزه امور دفتری و اداری
  • جنسیت: خانم

رئیس شعبه (تهران – قم – کرمان – هرمزگان (بندرعباس – کیش) – شیراز – ایلام- مازندران)

شرایط احراز:

  • تحصیلات: کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های MBA – مدیریت – کامپیوتر- تجارت الکترونیک – برق
  • سن: ۳۰-۴۰ سال
  • سابقه کار: حداقل ۵ سال و ۳ سال مرتبط و سرپرستی

معاون شعبه (تهران – شیراز – قم – کرمان – کرمانشاه – مازندران – خراسان رضوی – چهارمحال و بختیاری – لرستان)

شرایط احراز:

  • تحصیلات: کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های MBA – مدیریت – کامپیوتر- تجارت الکترونیک – برق
  • سن: ۳۰-۴۰ سال
  • سابقه کار: حداقل ۵ سال و ۳ سال مرتبط و سرپرستی
  • آشنایی با صنعت پرداخت الکترونیک الزامیست

پشتیبان دستگاه کارت‌خوان سراسرکشور

شرایط احراز:

  • تحصیلات: دیپلم و کاردانی
  • سن: حداکثر ۳۵ سال
  • آشنایی با نرم‌افزارهای آفیس
  • جنسیت: فقط آقا
  • داشتن پایان خدمت و یا معافیت غیر پزشکی الزامیست.

متقاضیان می‌توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل jobs@sep.ir حتماً با موضوع عنوان شغلی ارسال و یا به این لینک مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.