راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بنیان‌گذار تضمین‌چی: کوچ عظیم بشر به دنیای آنلاین سبب تغییر پارادیم‌ها شده است

سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی، روز گذشته طی مراسمی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، میهمانان و حامیان سی و چهارمین دوره این جشنواره برگزار شد که طی آن برگزیدگان معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی تضمین‌چی،‌ جشنواره بین‌المللی خوارزمی رویدادی برای شناسایی و معرفی طرح‌های برتر ملی و قدردانی از دانشمندان، پژوهشگران و نوآورانی است که با دانش و نوآفرینی‌های ذهنی و عملی خود دنیای پرتلاطم امروز را به سویی روشن‌تر و امن‌تر می‌برند. 

تضمین‌چی امن‌ترین راه خریدوفروش‌های اینترنتی در ایران با هدف حمایت از دانش و نوآوری در جایگاه یگانه حامی از بخش خصوصی همراه این جشنواره بزرگ علمی است.

حسین مرادی بنیان‌گذار تضمین‌چی، در پیامی که به سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی ارسال کرده است، گفت: «درست در زمانی که تصور می‌شد تمام قفل‌های ناگشوده هستی با کلید دانشِمان باز می‌شوند، طبیعت با شیوع کرونا، عمق نادانسته‌ها‌یمان را نمایان کرد. اما بروز این همه‌‌گیری رویِ دیگری نیز داشت که حضور ناخوانده‌اش را کمی تلطیف می‌کرد. نسل ما از کرونا آموخت که دهکده کوچک جهانی یک واقعیت غیر قابل انکار است.»

موضوعی که در بیان شیخ اجل استاد سخن سعدی بیش از ۷۵۰ سال پیش تبلور یافته است:

بنی آدم اعضای یک پیکرند                   که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار                   دگر عضوها را نماند قرار

مرادی در ادامه گفت: «آن‌ها که قادر به ارائه خدمات در دنیای برخط و فضای مجازی نبودند، ازمیان‌رفته و یا سهم عمده بازارهای خود را از دست دادند و از سوی دیگر کسب‌وکارهای مبتنی بر اینترنت و خدمات برخط، رشدهای تصاعدی را تجربه کردند و در این میان تجارت‌هایی نوپا به وجود آمدند.»

او در پیام خود ضمن اشاره به تحولات اخیر ادامه داد: «پارادایم‌های اندیشه، دانش و تجارت به‌یک‌باره دچار تغییر و تحول اساسی شد. کمتر کسی تصور می‌کرد که انسان در سال ۲۰۲۰، دست به عظیم‌ترین کوچ تاریخ حیات خود بزند؛ مهاجرتی دسته‌جمعی به دنیای برخط (آنلاین)، این مهاجرت سبک‌کار و زندگی و فضای کسب‌‌وکارها را با تغییر و تحول روبه‌رو کرد.»

بنیان‌گذار تضمین‌چی در پایان با اشاره به تحولات رخ داده در جهان گفت: «در این شرایط ما محصولی دانش‌بنیان برای کاهش مشکلات اقتصادی ناشی از این آسیب جهانی طراحی و عرضه کردیم و به ‌رایگان در اختیار اقشار مختلف جامعه خصوصاً کسب‌وکارهای نوپا، کوچک و متوسط قرار دادیم. تضمین‌چی ابزار نوینی است که به‌واسطه آن کیفیت کالا و امنیت دریافت و پرداخت‌های مرتبط در بستر برخط به ساده‌ترین شکل ممکن تضمین می‌شود. امسال در دومین سال پیاپی حضور خود به‌عنوان حامی جشنواره بین‌المللی خوارزمی از بخش خصوصی اعلام می‌کنم که همچون سال گذشته پذیرای ایده‌ها، طرح‌ها و محصولات برگزیده این رویداد خواهیم بود.»

منبع روابط عمومی تضمین‌چی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.