راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حبیب‌اله خالصی مدیرعامل شرکت پارس تکنولوژی سداد شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل بانک ملی ایران، حبیب‌اله خالصی به‌عنوان مدیرعامل شرکت پارس تکنولوژی سداد معرفی شد. پیش از این، مهدی تکبیری این سمت را بر عهده داشت.

حبیب‌اله خالصی متولد ۱۳۴۶ و دانش‌آموخته مهندسی نرم‌افزار از دانشکده کامپیوتر تهران است. او دارای ۲۵ سال سابقه فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات در واحدهای صف و ستاد بانک ملی ایران است و از سوابق کاری او می‌توان به کارمند رسمی بانک ملی ایران از سال ۱۳۶۷، کارشناس سطح یک و ارشد تجزیه‌وتحلیل روش‌ها از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۱، معاون اداره کل انفورماتیک و خدمات نوین بانک ملی ایران از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۵، رئیس اداره کل مدیریت عملیات بانکی بانک ملی ایران از سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۹ و عضو هیئت‌مدیره شرکت داده‌ورزی سداد از سال ۱۳۹۵ تاکنون اشاره کرد.

شرکت پارس تکنولوژی سداد، به‌عنوان یکی از شرکت‌های وابسته به شرکت هلدینگ داده ‌ورزی ‌سداد (سهامی خاص) با هدف ارائه خدمات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، به بانک ملی ایران در دوازدهم خردادماه سال ۱۳۹۳ تأسیس شده است. توسعه‌ی سرویس‌ها، افزایش پرسنل پشتیبانی‌کننده در سطح کشور، نیاز به تخصص‌های گوناگون در حوزه‌های بانکی، ارائه‌ی خدمات بهتر به بانک‌ها و همچنین توسعه‌ی کسب‌وکار، از علل اصلی جدا شدن عملیات پشتیبانی سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، شبکه، خدمات امداد مشتریان و صدور کارت و رمز از شرکت هلدینگ و ایجاد شرکت پارس تکنولوژی سداد بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.