راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مرکز رشد و شکوفایی هلدینگ فناوری و نوآوری سپهر افتتاح می‌شود

فرامرزی:نقش‌آفرینی بخش خصوصی در حمایت از ایده‌ها و تولید محصولات کارآمد بومی باید بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد و با استناد به تجربیات موفق گذشته بانک صادرات و با توجه به نیاز روز با گام نهادن در مسیر نوآوری و کارآفرینی نیز بتواند ضمن ارزش نهادن بر ایده‌های نوآور، جوانان مستعد را نیز شناسایی و در صدد شکوفایی و استفاده از آن‌ها گام بردارد.

هلدینگ فناوری و نوآوری سپهر متعلق به بانک صادرات ایران به پشتوانه سال‌ها تجربه این بانک در عرصه سرمایه‌گذاری و سرمایه پذیری، در جهت توسعه زیست‌بوم نوآوری کشور و خلق ارزش‌افزوده از ایده‌های جوانان مستعد و خلاق، مرکز رشد و شکوفایی خود را افتتاح می‌کند.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فناوری و نوآوری سپهر، هیئت‌مدیره هلدینگ با رویکرد گسترش فرهنگ کارآفرینی در میان جوانان و نخبگان، ایجاد این مرکز رشد را لازم و این اتفاق را مسیری برای خلق نوآوری در بانکداری نوین دانست و افتتاح آن را مصوب کرد.

صادق فرامرزی، مدیرعامل هلدینگ فناوری و نوآوری سپهر معتقد است نقش‌آفرینی بخش خصوصی در حمایت از ایده‌ها و تولید محصولات کارآمد بومی باید بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد و با استناد به تجربیات موفق گذشته بانک صادرات و با توجه به نیاز روز با گام نهادن در مسیر نوآوری و کارآفرینی نیز بتواند ضمن ارزش نهادن بر ایده‌های نوآور، جوانان مستعد را نیز شناسایی و در صدد شکوفایی و استفاده از آن‌ها گام بردارد.

سامان فائق مدیر مرکز مستقل (SBU) رشد و شکوفایی هلدینگ فناوری و نوآوری سپهر اعلام کرد که بانک صادرات با بیش از نیم‌قرن فعالیت بانکی، پتانسیل‌های گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف دارد ولی ما سعی خواهیم کرد تا در مرکز رشد و شکوفایی، رویکردی فرا بانکی در جریان باشد تا بتوانیم به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و حتی ایده‌های نوپا کمک کنیم.

او همچنین افزود: «پیاده‌سازی روش‌های نوین برای جذب سرمایه هوشمند برای استارت‌آپ‌ها در اولویت ما خواهد بود و سعی خواهیم کرد علاوه بر پتانسیل سرمایه‌گذاران اکوسیستم نوآوری در داخل کشور، از مجموعه‌های سرمایه‌گذار بین‌المللی نیز بهره ببریم که اطلاعات و اخبار آن به‌زودی منتشر خواهد شد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.