راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کتاب کارت بانک پاسارگاد چیست؟

بانک‌پاسارگاد، درتعامل با مرکز نشر دانشگاهی، با بهره‌مندی از ابزارهای نوین بانکی و خدمات متنوع اقدام به ارایه خدماتی برای ترویج خرید غیر حضوری کتاب‌های دانشگاهی کرد. بر اساس این خبر، بانک‌پاسارگاد از طریق ارایه خدمات کتاب‌کارت، فروشگاه مجازی و فروشگاه موبایلی محصولات مرکز نشر، در جهت فرهنگ‌سازی خرید کتاب نقش اساسی ایفا کرده‌است.

کتاب کارت بانک پاسارگاد

«کتاب‌کارت» ‌ کارتی مشابه کارت‌های بانکی، با قابلیت شارژ از طریق کلیه بانک‌های عضو شتاب و بدون محدودیت است. این کارت با ایجاد امکان استفاده از تخفیف‌های ویژه در خرید کتاب نقش موثری در پیوند هر چه بیشتر دانشجویان، محققین و جامعه علمی و فرهنگی کشور ایفا می‌کند.

فروشگاه مجازی محصولات مرکز نشر

همچنین فروشگاه مجازی محصولات مرکز نشر، با بهره‌‌مندی از ابزارهای نوین بانکی در بانک‌پاسارگاد، اقدام به ارایه کتاب‌های دانشگاهی مربوط به دانشگاه‌های سراسر کشور کرده‌است. علاقمندان می‌توانند با ارسال پیامکی حاوی کد کتاب مورد نظر به شماره 7223، هزینه کتاب را از کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود که قبلا به سیستم معرفی کرده‌اند، پرداخت و کتاب خریداری‌شده را از طریق پست دریافت کنند.

فروشگاه موبایلی کتاب

محصول سوم در این طرح، فروشگاه موبایلی کتاب‌های مرکز نشر است. علاقمندان با نصب یک نرم‌افزار رایگان بر روی موبایل یا تبلت خود، می‌توانند با پرداخت درصد کمی از بهای پشت جلد کتاب، فایل مورد نظر خود را دانلود و مطالعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.