راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

عرضه اولیه شرکت فرآوری معدنی اپال، چهارشنبه این هفته انجام می‌شود

پیش‌بینی می‌شود که در صورت مشارکت ۴ میلیون نفری در فرایند کشف قیمت، به هر نفر ۵۴۰ سهم می‌رسد که حدود ۸۰۰ هزار تومان خواهد شد.

روز چهارشنبه عرضه اولیه اپال درحالی انجام می‌شود که هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۷۰۰ سهم در بازه قیمتی ۱۴۰۰ تا ۱۴۸۰ تومانی ثبت سفارش انجام دهد.

طبق اطلاعیه شرکت بورس تهران، چهارشنبه این هفته تعداد ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم، معادل ۱۳ درصد از سهام شرکت «فرآوری معدنی اپال کانی پارس» به عنوان پانصدوهفتادوپنجمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش «استخراج کانه‌های فلزی» گروه و طبقه «استخراج کانه‌های فلزی آهنی» در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد «اپال» به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

از تعداد سهامی که عرضه می‌شود، ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم به غیر از صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز عرضه اختصاص خواهد یافت. تعداد ۴۴۰ میلیون سهم نیز صرفاً به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز معاملاتی شنبه، ۲۰ آذرماه به قیمت کشف شده در روز عرضه، ۲۶ آذرماه اختصاص خواهد یافت که سازوکار عملیاتی آن و سهمیه صندوق‌های سرمایه‌گذاری متعاقبأ اعلام می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود که در صورت مشارکت ۴ میلیون نفری در فرایند کشف قیمت، به هر نفر ۵۴۰ سهم می‌رسد که حدود ۸۰۰ هزار تومان خواهد شد.

منبع روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.