راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازخرید مستقیم توکن الماس دایادایموند در کیف توکن ققنوس امکان‌پذیر شد

توکن الماس دایادایموند قابلیت تبدیل مستقیم به ریال را پیدا کرده و می‌توان آن را در نرم‌افزار کیف توکن ققنوس به‌صورت 24 ساعته خریدوفروش کرد.

به گزارش روابط عمومی ققنوس، توکن دایادایموند یکی از توکن‌های شبکه ققنوس با پشتوانه الماس است. قیمت توکن دایادایموند بر اساس قیمت اعلامیِ راپاپورت، مرجع جهانی نرخ الماس و قیمت دلار طلا محاسبه می‌شود.

توسعه فناوری باعث شده تا قابلیت تعریف و انتقال دارایی‌های ارزشمند در قالب توکن ایجاد شود. شرکت ققنوس با همکاری شرکت تدبیر اندیشان نوین افروز به‌منظور ایجاد فرصت اقتصادی خرید الماس برای تمامی اقشار جامعه، امکان خرید واحدهای کوچک و دیجیتالی با پشتوانه الماس را در قالب توکن الماس دایادایموند فراهم کرده است.

ازجمله ویژگی‌های توکن دایادایموند، با پشتوانه الماس، می‌توان به سرمایه‌گذاری ایمن و شفاف با سرمایه‌های خرد در بازار الماس، بازده سود بالا با تغییرات قیمت ارز اشاره داشت. همچنین کارمزد پایین در مقایسه با خریدوفروش فیزیکی الماس، قابلیت نقدشوندگی آنی و امکان تحویل الماس پشتوانه از دیگر ویژگی‌های مهم توکن دایادایموند است. توکن دایادایموند را می‌توان با هر مقدار سرمایه در نرم‌افزار کیف توکن ققنوس خریداری کرد که این توکن قابلیت تبدیل مستقیم به ریال را پیدا کرده و می‌توان به‌صورت 24 ساعته این توکن را خریدوفروش کرد.

برای بازخرید کافی است وارد بخش بازخرید توکن الماس دایادایموند شده و در این قسمت تعداد توکن برای فروش را وارد و ثبت کرد. با تأیید عملیات بازخرید، پول به‌حساب بانکی که فرد مشخص کرده است، وارد می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.