راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شركت پارس تكنولوژي سداد بازدید کردند

شركت پارس تكنولوژي سداد در روز ۱۸ آذرماه ميزبان آقایان دلیری دستیار ویژه معاون علمی رئیس جمهور و مرفوع مدیرکل تأمین مالی و سرمایه‌گذاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بود و ضمن حضور در شركت به بازديد از بخش‌هاي مختلف، به بررسي توانمندي‌هاي شركت پارس پرداختند. اعضای هیئت‌مدیره، معاونین و مدیران و مسئولین شرکت پارس به صورت حضوری و غیرحضوری در اين جلسه حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی شركت پارس تكنولوژی سداد، مدیرعامل پارس ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان به معرفی توانمندی‌ها، محصولات و خدمات این شرکت که در راستای تحقق اهداف حوزه بانکی کشور و علی‌الخصوص بانک ملی ایران طراحی و در حال ارائه خدمت است، پرداخت. ایشان با تأکید و تکیه بر توان این شرکت با به‌کارگیری سرمایه انسانی جوان و خلاق آینده روشنی را در ارائه خدمات نوین و مدیریت و بهینه‌سازی سرمایه‌های ملی برای این شرکت به تصویر کشیدند. تکبیری در ادامه سخنان خود، آمادگی این شرکت را جهت هرگونه همکاری در راستای پیش‌برد اهداف ملی در زمینه‌های گوناگون حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اعلام کرد.

در این مراسم دلیری، با اشاره به پیشرفت‌های روزافزون در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بر لزوم تقویت توانمندی‌ها در این حوزه تأکید کرد. محرک‌های پیشرفت در این حوزه توسط ایشان تشریح و بر همکاری و تعامل‌ با شرکت‌های توانمند جهت ارائه محصولات و خدمات نوین به مردم عزیز کشور اصرار ورزیدند و راه‌کارهایی به منظور پیشرفت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نه منحصر به صنعت بانکی بلکه در برگیرنده صنایع مختلف کشور و افزایش توان تولید و کسب بیشتر سهم بازار ارائه کردند. ایشان با معرفی پتانسیل‌های همکاری و تعامل هر چه بیشتر با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و جهت هرگونه همکاری با شرکت پارس اعلام آمادگی کردند.

همچنین پس از بازدید از واحدها و محصولات شرکت پارس، دستیار ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از زحمات همکاران شرکت پارس تقدیر و تشکر کردند و این توانمندی‌ها را از افتخارات کشور برشرمدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.