راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

افزایش ١٧٣ درصدی مراجعه به درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران

استقبال از درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران در هشت ماه اول سال جاری با افزایش ١٧٣ درصدی مبلغ تراکنش‌ها نسبت به پایان سال قبل، همراه شد.

به گزارش روابط‌ عمومی بانک صادرات ایران، درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) متصل به حساب‌های بانک صادرات ایران در پایان آبان‌ماه سال ٩٩ نسبت به پایان سال قبل، با ١٧٣ درصد رشد در مبلغ تراکنش‌ها روبرو شد که نشان از افزایش استقبال و اعتماد مشتریان و صاحبان کسب‌وکار به این بانک و سامانه‌های بانکداری الکترونیک در شرایط شیوع کرونا دارد.

همراه بانک صادرات ایران با ارائه بیش از ٣٣ خدمت بانکداری غیرحضوری در بخش‌های مختلف از جمله انتقال وجه، عملیات حساب، مدیریت چک‌ها، پرداخت قبوض، دریافت شارژ، نیکوکاری، خرید بسته اینترنتی، گزینه‌های مختلف عملیات کارت، مدیریت تسهیلات و تعهدات، پرداخت‌های خاص، اخذ رسید تراکنش، محاسبه شبا، جستجوی شعب و اعلام شماره مشتری و … سهم مهمی در کاهش نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به شعب داشته است. 

این بانک برای بسترسازی و تقویت زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک و تسهیل معاملات مشتریان دارای فروشگاه‌های اینترنتی ضمن پشتیبانی بیش از ٢٠ میلیون کارت سپهری، امکان ثبت درخواست درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) به طور مستقیم از طریق سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برای مشتریان بانک را فراهم کرد.

و کسب‌وکارهای درخواست‌دهنده درگاه پرداخت اینترنتی (شامل فروشگاه‌های اینترنتی فاقد درگاه پرداخت اینترنتی یا دارای درگاه پرداخت اینترنتی متصل به‌حساب سایر بانک‌ها) می‌توانند با مراجعه به نشانی www.enamad.ir نسبت به ثبت درخواست درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) متصل به حساب‌های بانک صادرات ایران اقدام کنند.

متقاضیان با مراجعه به سایت مذکور و ورود به پورتال نماد اعتماد الکترونیکی و سامانه از قسمت «ثبت‌نام و دریافت نماد» و «ایجاد حساب کاربری» (در صورت لزوم)، می‌توانند برای دریافت مجوز کسب‌وکارهای اینترنتی (ای نماد) اقدام کنند. ​

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.