راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سومین نشست ارزیابی رویداد هکاتون برگزار شد

سومین نشست ارزیابی رویداد هکاتون ققنوس با حضور چهار تیم با میزبانی نمایندگان بخش‌های فنی و توسعه کسب‌وکار شرکت ققنوس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ققنوس، مسابقه هکاتون ققنوس در مسیر برگزاری و آشنایی بیشتر تیم‌ها با شبکه ققنوس به‌منظور شبکه‌سازی و رفع ابهامات احتمالی در روز پنجشنبه 6 آذرماه با حضور چهار تیم حاضر در مسابقه برنامه‌نویسی هکاتون ققنوس با میزبانی نمایندگان بخش‌های فنی، توسعه کسب‌وکار و آکادمی ققنوس برگزار شد.

در این نشست محمد طهرانی، مدیر بخش توسعه کسب‌وکار شرکت ققنوس به‌عنوان یکی از داوران رویداد هکاتون ققنوس در این نشست حضور پیدا کردند و به موضوعات و محوریت‌هایی از جمله توسعه مدل‌های یادگیری هوشمند، توسعه swarm intelligence platform ، وام‌دهی فردبه‌فرد مبتنی بر دفترکل توزیع‌شده، بیمه همتا‌به‌همتا در صنعت خودرو و زنجیره تأمین در مواد غذایی مبتنی بر دفترکل توزیع‌شده پرداختند که از چالش‎های مطرح شده در مسابقه هکاتون ققنوس نیز به شمار می‌رود.

تیم‌های حاضر در این جلسه سؤالات خود را مطرح کردند و از ققنوس و ابزارهای کاربردی آن شناخت کافی برخوردار شدند تا آماده ارائه در روز داوری مسابقه هکاتون ققنوس شوند؛ شرکت ققنوس در جلسات بعدی میزبان تیم‌های منتخب خواهد بود.

رویداد هکاتون ققنوس به‌دنبال شناسایی، حمایت و توسعه ایده‌های خلاقانه و کاربردی در زمینه دفترکل توزیع شده و فناوری زنجیره بلوک در کشور است که به توسعه شبکه ققنوس به‌عنوان اولین و بزرگترین دفترکل توزیع‌شده در ایران کمک کند، در همین راستا، شرکت ققنوس با هدف فرهنگ‌سازی و توسعه اکوسیستم ققنوس امیدوار است تا در رویدادهای آتی هکاتون، تیم‌های جوان، خلاق و با ایده‌هایی نوین بتوانند از تمام نقاط ایران در مسابقه هکاتون ققنوس شرکت کنند تا ضمن توسعه ایده‌های مبتنی بر فناوری بلاک‌چین، از جوایزی ارزشمند برخوردار شوند.

به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر به صفحه رویداد هکاتون ققنوس به آدرس https://kuknos.ir/hackathon/ مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.