راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دومین نشست حضوری رویداد هکاتون در محل شرکت ققنوس برگزار شد

با تمدید زمان داوری هکاتون و فراهم شدن فرصت برگزاری جلسات حضوری به منظور آشنایی بیشتر و رفع ابهامات احتمالی، شبکه‌سازی و تیم‌سازی مجدداً در روز یکشنبه 25 آبان ماه 1399 از ساعت 15 الی 18 با حضور  سه تیم قدرتمند هکاتون و با میزبانی نمایندگان تیم‌های فنی ققنوس در بخش توسعه Backend و Frontend، توسعه کسب‌وکار و آکادمی ققنوس  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ققنوس،‌ در این نشست ناهید مهدی‌زاده، به عنوان یکی از منتورهای هکاتون با این نشست همراه شد و به موضوعات زیر پرداخت که محوریت هر یک از موضوعات همان چالش های مطرح شده در هکاتون است:

  • فروش خدمات رایانش ابری و آشنایی با Monster
  • حسابداری مبتنی بر دفتر کل توزیع شده
  • سکوی بورس املاک مبتنی بر دفتر کل توزیع شده همراه با پلتفرم HomHub

تیم‌های حاضر در دومین جلسه حضوری هکاتون با شناخت کافی از ققنوس و ابزارهای کاربردهای آن، سوالات فنی و تخصصی خوبی را با میزبان ها مطرح کردند. در ادامه جلسه تیم‌ها برای ارائه دموی محصولشان و همچنین سپیدنامه توکن خود به جمع‌بندی خوبی رسیدند و میزبان های این نشست مشتاقانه منتظر ارائه های قوی این تیم ها در روز داوری هکاتون هستند.

دومین جلسه هکاتون پایانی برای جلسات و ملاقات با تیم ها نبود و تعدادی از تیم ها آماده هستند تا در سومین نشست حضوری همراه تیم فنی ققنوس شوند. سایر تیم های علاقه مند از مشهد و اصفهان هم از طریق چند جلسه آنلاین با تیم فنی ققنوس در ارتباط خواهند بود.

با دنبال کردن و همراهی هکاتون ققنوس می‌توان تا از خلق محصولات جدید در شبکه ققنوس در آینده خیلی نزدیک مطلع شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.