راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

از سامانه تضمین‌چی با هدف افزایش امنیت مبادلات آنلاین هفته آینده رونمایی می‌شود

شرکت جهش تجارت جاوید با سرمایه‌گذاری در توسعه یک سامانه برای چالش‌های مبادلات آنلاین، در تهیه نرم‌افزار تضمین‌چی سرمایه‌گذاری کرده که به زودی در آذر ماه از نسخه اول آن رونمایی خواهد شد.

حجم مبادلات اینترنتی هر لحظه بیشتر می‌شود که این موضوع سبب شده امنیت این مبادلات اهمیت ویژه‌ای پیدا کند. با افزایش مبادلات اینترنتی در کشور موضوع امنیت این مبادلات بیش از پیش احساس می‌شود، خصوصاً که افراد بسیاری در سراسر ایران خواهان فروش کالای تولیدی خود هستند و به بازارهای اصلی دسترسی ندارند. بنابراین از طریق وب‌سایت‌های آگهی و شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام اقدام به تبلیغ و فروش کالا و خدمات خود می‌کنند که در این میان با حجم قابل توجهی از کلاهبرداری‌های اینترنتی نیز روبه‌رو می‌شوند؛ یا مغایرتی بین کالای انتخاب شده و تحویل داده شده به وجود می‌آید و یا هر موردی دیگری که فروشنده یا خریدار را ناراضی می‌سازد.

با رصد این خلایی که وجود داشته، شرکت جهش تجارت جاوید با سرمایه‌گذاری در توسعه یک سامانه کاربردی برای چالش‌های مبادلات آنلاین، در تهیه نرم‌افزار تضمین‌چی سرمایه‌گذاری کرده که به زودی و در تاریخ نهم آذرماه ۱۳۹۹ از نسخه اول آن رونمایی خواهد شد.

در این نرم‌افزار یک قرارداد ساده بین فروشنده و خریدار بسته می‌شود که شرایطی همچون نوع کالا،‌ قیمت آن، زمان تحویل و هر موردی که دو طرف روی آن توافق کنند از جمله بیعانه مشخص می‌شود که حتی می‌توانند برای بیعانه قرارداد جداگانه‌ای تنظیم کنند. پس از این مرحله، هزینه معامله به حساب فروشنده در تضمین‌چی واریز می‌شود و روند معامله با یک کد مخصوص، قابلیت رهگیریِ لحظه‌ای دارد. در لحظه تحویل اگر به هر دلیلی شرایط قرارداد محقق نشده باشد، مبلغ واریز شده به حساب فروشنده در تضمین‌چی، به حساب خریدار باز می‌گردد. این همه اتفاقی است که با استفاده از این نرم‌افزار رخ می‌دهد و مبادلات اینترنتی امن می‌شود.

منبع تضمین‌چی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.