راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سرپرست جدید مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان منصوب شد

طی حکمی از سوی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری، محمدصادق خیاطیان یزدی سرپرستی مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان را عهده‌دار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت علمی‌و‌فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری، محمدصادق خیاطیان یزدی به‌عنوان سرپرست شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری منصوب شد. پیش‌ از این محمد صاحبکار خراسانی، رئیس این مرکز بود.

در این حکم آمده است: «با عنایت به‌مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه امور فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان، طی این حکم شما به‌عنوان سرپرست شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری منصوب می‌شوید. پیگیری مجدانه وظایف و امور محوله به‌ویژه اجرای مؤثر و هدفمند قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات، مورد انتظار و بهره‌گیری از ظرفیت‌های این قانون در تسهیل فعالیت این شرکت‌ها مبتنی بر سیاست‌های کلان علمی و فناوری با رویکرد افزایش سهم و نقش‌آفرینی آن‌ها در اقتصاد کلان کشور مورد تأکید است. از درگاه خداوند دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری هم‌راستا با سیاست‌ها و راهبردهای معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری را مسئلت دارم. همچنین بدین‌وسیله از زحمات و تلاش‌های خالصانه سید محمد صاحبکار خراسانی در طول سال‌ها تصدی این مسئولیت، صمیمانه قدردانی می‌کنم.»

شایسته یادآوری است سید محمد صاحب‌کار خراسانی طی حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه به‌عنوان معاون راهبردی قوه‌ قضاییه منصوب و مشغول به کار شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.