راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رکورد مشارکت در انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شکسته شد

در این دوره از انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران 3448 رأی از سه شاخه شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و مشاوران و اشخاص حقیقی اخذ شد که حاکی از مشارکت 47 درصدی اعضای سازمان است.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، ششمین دوره انتخابات این سازمان در سه روز متوالی از صبح روز پنج‌شنبه 29 آبان تا شنبه یکم آذر برگزار شد. مطابق پیش‌بینی‌ها در این انتخابات که برای اولین‌بار به‌صورت اینترنتی و بر بستر بلاک‌چین برگزار می‌شد، رکورد مشارکت اعضای سازمان شکسته شد.

در روز اول انتخابات سامانه رأی‌گیری دچار مشکلاتی شد که شرح آن در گزارش رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای منتشر شده است. با برطرف شدن این مشکلات در پایان همان روز و ثبات عملکرد سامانه رأی‌گیری، روند افزایشی مشارکت اعضا تا پایان انتخابات یعنی ساعت 17 روز شنبه یکم آذر ادامه داشت. با خاتمه زمان رأی‌گیری، در کمتر از یک ساعت آرا توسط هیأت نظارت بر انتخابات شمارش و بازشماری و نتایج آن اعلام شد.

در این دوره از انتخابات 3448 رأی از سه شاخه شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و مشاوران و اشخاص حقیقی اخذ شد که حاکی از مشارکت 47 درصدی اعضای سازمان است. همچنین در آمار تفکیکی درصد مشارکت اعضا در شاخه فروشگاه‌ها 80 درصد (با 35 رأی اخذ شده)، در شاخه شرکت‌ها 45 درصد (با 3131 رأی اخذ شده از 669 شرکت) و در شاخه مشاوران و اشخاص حقیقی 65 درصد (282 رأی اخذ شده) به ثبت رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.