راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با هیئت‌مدیره جدید نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران بیشتر آشنا شوید

انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به پایان رسید و اسامی برگزیدگان آن هم اعلام شد. براساس اعلام نتایجی که در مجمع عمومی سازمان عنوان شد، اعضای ائتلاف هم‌آفرینی توانستند۱۲ جایگاه و اعضای ائتلاف نصر فراگیر توانستند ۸ جایگاه را در این انتخابات از آن خود کنند.

براساس نتایج اعلام‌شده در شاخه شرکت‌ها ۱۵ منتخب و سه عضو علی‌البدل، در شاخه فروشگاه‌ها دو منتخب و یک عضو علی‌البدل، در شاخه مشاوران سه منتخب و یک عضو علی‌البدل و در بخش بازرسین هم یک منتخب و یک عضو علی‌البدل معرفی شدند. در ادامه معرفی کوتاهی از اعضای منتخب هر کدام از شاخه‌ها انجام دادیم.


شاخه شرکت‌ها


محمدعلی یوسفی‌زاده از سال ۸۰ به‌عنوان موسس و مدیر عامل شرکت شهراد شبکیه توانسته بود در حوزه خدمات اینترنت در استان‌های ته

محمدعلی یوسفی‌زاده، مدیرعامل شرکت آسیاتک / از سال ۸۰ به‌عنوان موسس و مدیر عامل شرکت شهراد شبکیه توانسته بود در حوزه خدمات اینترنت در استان‌های تهران، البرز، مازندران و هرمزگان ارائه سرویس کند. او از زمان پیوستن به آسیاتک توانسته است رتبه این شرکت را در بین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی ۷ رتبه ارتقا دهد.

آزاد معروفی، مدیرعامل لاوان ارتباط / او حدود ۱۷ سال مدیرعامل شرکت لاوان ارتباط و ۵ سال هم عضو شواری مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای است. از ابتدای تشکیل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به‌عنوان عضو در کمیسیون شبکه و از دور سوم و چهارم در پست‌های گوناگون همچون عضو هیئت‌مدیره و خزانه‌دار و عضو شورای مرکزی به فعالیت پرداخته است. او همچنین بانی کمیسیون‌های IoT و AI و Data Sience هم بوده است.

نازنین دانشور، مدیرعامل شرکت تخفیفان / او سابقه ۱۰ ساله در زمینه تجارت الکترونیکی در ایران، آلمان و انگلستان دارد. دانشور نزدیک ۹ سال است، سایت تخفیفان را راه‌اندازی کرده و هم اکنون یکی از موفق‌ترین سایت‌ها در حوزه تجارت الکترونیکی است بطوریکه در چهارمین دوره جشنواره وب ایران، در حوزه کارآفرینی به‌عنوان سایت برتر معرفی شد و تندیس جشنواره را دریافت کرد.

علیرضا عابدی‌نژاد، مدیرعامل شرکت دوران / او در طول سال‌های گذشته تجربیات زیادی در کمیسیون‌های مختلف داشته است و خارج از صنف هم در انجمن‌ها و اتحادیه‌های مختلف تجربیات خوبی داشته است. در حال حاضر مدیرعامل شرکت دوران است. این شرکت فعالیت گسترده‌ای در زمینه تولید و ارائه نرم‎افزارها، تجهیزات و خدمات تخصصی در چارچوب ۳ گروه امنیت، شبکه و راهکارهای ERP دارد.

مازیار نوربخش، رئیس هیئت‌مدیره شرکت رمیس / حدود ۲۴ سال است که در صنعت آی‌تی کشور فعالیت دارد. کارش را از شرکت دی‌پی‌اف‌ای شروع کرد و بعد از‌ آن در شرکت پدیسار مشغول به کار شد و حدود ۲۰ سال است که در شرکت رمیس فعالیت می‌کند. شرکت رمیس در سال ۱۳۸۰ به‌صورت کاملا خصوصی و با هدف فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تأسیس شد.

حمید توسلی، مدیرعامل شرکت بهین تکنولوژی / او نزدیک به ۲۰ سال است که در شرکت بهین تکنولوژی فعالیت دارد و بنیان‌گذار و مدیرعامل این شرکت است. علاوه بر آن توسلی عضو کمیسیون سخت‌افزار تهران و عضو اتحادیه فن‌آوران نیز است. بهین تکنولوژی بیش از ۲۰ سال در زمینه ارائه انواع محصولات فوجیتسو، لنوو، اچ پی و هواوی از قبیل سرور، لپ‌تاپ، کامپیوتر رومیزی، تین کلاینت، زیرو کلاینت، ال‌سی‌دی و غیره فعال بوده است.

کیوان جامه بزرگ، رئیس هیئت‌مدیره ابرآروان / ۳۹ ساله، کارشناسی ارشد مهندسی صنایع و کارشناسی مهندسی برق. حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت در حوزه فاوا دارد و پیش از آن در حوزه برنامه‌ریزی توسعه صنعتی و مدیریت فناوری فعال بوده است. در حال حاضر معاون توسعه راهبردی و امور شرکتهای هلدینگ‌ فناپ و رئیس هیات مدیره استارتاپ‌های ابرآروان و راژمان (نقشه و مسیریاب نشان) است. وی از بنیان‌گذاران تلویزیون اینترنتی آیو و عضو تیم موسس شرکت ققنوس بوده است.

امیرمسعود اسکوئیلر، مدیرعامل شرکت ایران رایانه / او از مدیران باسابقه و فعال و هم‌شانه فعالان نسل اولی‌های سازمان نظام صنفی است. او از نسل اول مدیران فناوری اطلاعات است که شرکت ایران رایانه را با ناصر علی سعادت تاسیس کرد و بعدها خودش هدایت و رهبری آن را ادامه داد. شركت ایران رایانه در سال ۱۳۶۴ فعالیت خود را ‎آغاز کرد.

جعفر محمدی، عضو هیئت‌مدیره گروه آتنا / سابقه تدریس در دانشگاه علوم و فنون مازندران و مدیر اجرایی و فنی آزمایشگاه خدمات ارزش افزوده دانشگاه صنعتی شریف را دارد. از سال ۹۵ عضو کمیته راهبری مرکز نوآوری آی‌سی‌تی دانشگاه صنعتی شریف و همچنین مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار شرکت سامانه‌نگار آتنا است. از سوابق صنفی او می‌توان به عضو کمیسیون اقتصاد دیجیتالی اتاق بازرگای بین‌المللی، نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه استان تهران و غیره اشاره کرد.

حسین اسلامی، مدیرعامل هلدینگ نگاه کارآفرین / او از سال ۱۳۸۲ با مدیریت شرکت‌های خصوصی مختلف وارد حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور شد. دستیار اجرایی مدیرعامل شرکت گسترش انفورماتیک ایران، قائم مقام مدیرعامل و معاون توسعه کسب‌وکار شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان، معاون توسعه کسب‌وکار گروه داده‌پردازی بانک پارسیان و حضور موثر در تاسیس و قائم مقام کنسرسیوم ققنوس از جمله فعالیت‌های او است.

سید مجید اورعی، مدیرعامل شرکت عصر فناوری دانش / سید مجید اورعی در سال ۱۳۷۹ توانست شرکت خودش را با نام ستکام تاسیس کند. اولین تجربه صنفی او با حضور در جمع اعضای کمیته نرم‌افزاری انجمن شرکت‌های انفورماتیک در سال ۱۳۸۱ شکل گرفت. او به عنوان یکی از دو نماینده سازمان در کارگروه تعامل‌پذیری دولت معرفی شد.

احسان زرین‌بخش، قائم مقام شرکت مدیا پرداز سیستم / در حال حاضر در شرکت مدیا پرداز سیستم، تامین‌کننده تجهیزات فاوا فعالیت می‌کند که بیش از ۱۰ سال تجربه در حوزه فاوا دارد. او فعالیتش را در سال ۹۴ و از یک کارگروه در کمیسیون شبکه شروع کرد. ازجمله سوابق کاری او می‌توان به دبیر کمیسیون شبکه، عضو کمیسیون اینترنت اشیا و بیگ دیتا، عضو کمیسیون شبکه و دبیر کمیته سنا اشاره کرد.

نیما نامداری، عضو هیئت‌مدیره پینکت / زمانی که او به جمع گروه تجارت الکترونیکی ارتباط فردا پیوست، کار خود را در مقام معاون طرح و برنامه این شرکت آغاز کرد و سپس عهده‌دار معاونت طرح و توسعه این شرکت شد. در حال حاضر او رئیس هیئت‌مدیره ارتباط فردا و عضو هیئت‌مدیره پینکت است. او حدود یک سال است که در کمیته معماری سازمانی و راهبری فاوا فعالیت دارد.

رضا قربانی، رئیس هیئت‌مدیره موسسه راه پرداخت / رضا قربانی موسس راه پرداخت است. راه پرداخت از سال ۱۳۹۰ به‌عنوان رسانه حوزه فناوری‌های مالی شروع به کار کرد. او همچنین سردبیر ماهنامه عصر تراکنش است. ماهنامه عصر تراکنش ادامه و مکمل فعالیت‌های راه پرداخت است. سال گذشته قربانی به‌عنوان رئیس کمیسیون فین‌تک سازمان نصر تهران انتخاب شد.

فرهاد کرم‌زاده، رئیس هیئت‌مدیره شرکت تدبیر پرداز دلسا / او فعالیت‌های کاری‌اش را از سال ۱۳۷۰ شروع کرد و سه سال است که به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره شرکت دلسا، در حوزه واردات تجهیزات تلکام و خریدوفروش تجهیزات این حوزه فعالیت دارد. او از سال ۷۵ با انجمن شکرت‌های انفورماتیک آشنا شد و چند سالی است در کمیسیون‌های تخصصی سازمان نصر به‌عنوان کارشناس مهمان یا کارشناس دائمی مشغول به فعالیت است.


شاخه فروشگاه‌ها


عباس برتینا، مدیرعامل شرکت برتینا / عباس برتینا مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت برتینا، یک شرکت ۱۷ ساله در حوزه آی‌سی‌تی است. برتینا به‌عنوان یک شرکت بزرگ سهامی در زمینه ارائه سیستم‌ها، نرم‌افزارها، سخت‌افزارها و خدمات تحت شبکه و اینترنت در ایران فعالیت می‌کند. حیطه اصلی فعالیت این شرکت فناوری اطلاعات است.

محمد متشرعی، رئیس هیئت‌مدیره شرکت ترنا سیستم / او از ۱۶ سالگی و در دوران دبیرستان فعالیت‌های کاری‌اش را با ویزیتوری کارت اینترنت و فروش کامپیوترهای خانگی شروع کرد. در سال ۹۰ شرکت ترنا سیستم را تاسیس و در سال ۹۵ کمیسیون صندوق فروشگاهی را پایه‌گذاری کرد. او در سال ۹۷ عضو کمیسیون سخت‌افزار شد و ۹ سال است که ريس هیئت‌مدیره شرکت ترنا سیستم است. ترنا سیستم یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان صندوق‌های فروشگاهی است.


شاخه مشاوران


صادق فرامرزی، مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک صادرات / او به سمت‌هایی مانند مدیریت عامل تجارت الکترونیک دی، قائم‌مقام مدیریت عامل فن‌آواکارت و مدیریت بازرگانی و مدیریت پروژه‌های پی‌اس‌پی شرکت سایان‌کارت، مدیریت عامل ایران کیش و مدیریت عامل فرابوم منصوب شده است. حالا از مدیریت عاملی فرابوم کناری‌گیری کرده و مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک صادرات شده است. او همچنین مشاور حقیقی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور نیز است.

صادق فرامرزی
آیدین عدالت

آیدین عدالت، مدیرعامل شرکت رهنمون فناوری اطلاعات / ۲۰ سالی است که در زمینه آی‌تی فعال است. در حال حاضر مدیرعامل شرکت رهنمون فناوری اطلاعات و یک دوره هم عضو هیئت‌مدیره در سازمان بوده است. در کمیسون‌ها و کارگروه‌های متعددی به برطرف کردن نیازها، مطالبات و اهدافی که در حوزه فعالیت سازمان بوده، کمک کرده است. عدالت همچنین مشاور حقیقی سازمان نصر نیز است.

محمدرضا قلعه‌نوی، مشاور رتبه ۳ سازمان نظام صنفی در حوزه سخت‌افزار و زیرساخت و شبکه / او ۱۸ سال است که در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت دارد و به طور مشخص در حوزه ایجاد، نگهداری، پشتبیانی و طراحی مراکز داده و ممیزی استانداردهای مربوط به مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و امنیت اطلاعات کار کرده است. قلعه‌نویی همچنین مشاور حقیقی سازمان نصر است.


بازرس


مهرداد خداوردیان، سرپرست دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور / از سوابق صنفی او می‌توان به همکاری با انجمن شرکت‌های انفورماتیک و سازمان نصر تهران در راه‌اندازی کمیسیون‌های اینترنت و مشاوران به‌عنوان دبیر و نائب‌ریس اشاره کرد. ضمن اینکه خداوردیان مسئولیت‌های متعددی در بخش خصوصی، بخش دولتی و دانشگاهی در حوزه مدیریت فناوری اطلاعات در کارنامه کاری خود دارد.

برای مشاهده تصویر با کیفیت بالاتر روی آن کلیک کنید
1 دیدگاه
  1. محمد حسن گلستانه می‌گوید

    باسلام و احترام
    ضمن تشکر از اطلاع رسانی ، لطفا در خصوص اعضا علی‌البدل،خصوصا شاخه مشاوران اقدام نمایید.
    باتشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.