راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بدنه فعال صنف آینده آن را رقم می‌زند

اعضای تیم هم آفرینی در حوزه تخصصی خود موثر، شناخته شده، دارای ارتباطات گسترده و عمیق در سطوح مختلف حوزه فاوا و متعهد به وقت‌گذاری و صرف انرژی برای همه‌ی هم‌صنفان و نه صرفا کسب‌وکار خود، هستند. آنها قبل از حضور در صنف، در راهبری کسب‌وکارها موفق عمل کرده‌اند.

حسین اسلامی، مدیرعامل هلدینگ فناوری نگاه / افراد و شرکت‌های زیادی در شرایط فعلی کسب‌وکار، علاقمند به فعالیت صنفی نیستند. اگر به دلایل این موضوع هم نپردازیم، این مجموعه‌ها نیز علاقمند هستند تا یک تیم تحول‌خواه با درک درست از شرایط ایشان، به فعالیت صنفی اثربخش دست بزند و از منافعشان دفاع کند. اگر شما هم مثل ما اعتقاد دارید که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران نیاز به ایده‌های نو و جسورانه دارد و بعد از ۵ دوره مدیریتی گذشته، اکنون باید با افکار جدید تحول اساسی در سازمان ایجاد کرد، تقاضا دارم که به ما بپیوندید و در ۲۹ آبان به لیست هم‌ آفرینی صنفی رای بدهید.

در تیم ما هیچ‌کس از دیگری و حتی بقیه رقبا خودی‌تر نیست. دوگانه‌های موهوم پیر / جوان، خصوصی / عمومی، شرکت‌های کوچک / بزرگ و مانند آن در این تیم همسو مورد توجه نیست. چالش اصلی از نگاه تیم ما، کارآمدی است.

تیم هم‌ آفرینی صنفی از ترکیب دقیقی از افراد فعلی نصر در جایگاه‌های هیئت‌مدیره، بازرس و کمیسیون‌ها و نیز افراد کارآمد و تحول‌خواه که تاکنون در نصر فعال نبوده‌اند ولی تجربه کار جمعی و صنفی کرده‌اند، تشکیل شده است و این تیم طی چند هفته و چند ماه اخیر با هم تمرین فعالیت و تصمیم‌گیری جمعی کرده‌اند.

 اعضای تیم در حوزه تخصصی خود موثر، شناخته شده، دارای ارتباطات گسترده و عمیق در سطوح مختلف حوزه فاوا و متعهد به وقت‌گذاری و صرف انرژی برای همه‌ی هم‌صنفان و نه صرفا کسب‌وکار خود، هستند. آنها قبل از حضور در صنف، در راهبری کسب‌وکارها موفق عمل کرده‌اند.

این تیم ادعای تجمیع همه تخصص‌ها و گرایش‌ها را ندارد ولی سعی کرده است نقاط قوت خود را در راستای فعالیت‌های صنف بشناسد و آماده شنیدن نقاط بهبود خود است.

با کمال تواضع، اعضای این تیم از منظر دانش تخصصی، تجربه و تمکن مالی در حدی هستند که محکم و استوار برای صنف بجنگند و استقلال رای خود را در مقابل افراد خاص داخل صنف یا دولتمردان حفظ کنند و نگران جایگاه یا کسب‌وکار خود نباشند و البته چشم طمع نیز به صندلی هیئت‌مدیره صنف نبندند.

من به‌عنوان عضو تیم هم آفرینی صنفی شهادت می‌دهم که نصر طی ۵ دوره خود تلاش‌های زیاد اما ناکافی برای بهبود وضعیت اعضای صنف کرده است. ضمن قدردانی از همه‌ی تلاشگران ادوار صنف، اعلام می‌کنم که در زمانه کنونی با شرایط اقتصادی فعلی و بحران کرونا، با سیاست حفظ وضع موجود یا بهبود مستمر افق مناسبی برایش وجود ندارد.

لذا از شما عضو صنف می‌خواهم بی‌تفاوت نباشید. اگر به هر دلیل خدمت مناسبی تاکنون از صنف نگرفته‌اید یا از آن دلخورید یا به هر دلیل علاقمند به مشارکت صنفی نیستید، تقاضا داریم با رای خود، این فرصت را در اختیار افرادی با نگاه متمایز بگذارید تا با تلاش خود و ارائه گزارش شفاف بتوانند تحول واقعی در صنف ما، که لایق بهترین‌ها است، بوجود آورند. پنجشنبه منتظر شماییم.

به آدرس‌های وب‌سایت و اینستاگرام ما سر بزنید. مشتاقانه آماده شنیدن نظراتتان هستیم.


اعضای تیم هم‌‌آفرینی صنفی


شاخه شرکت‌ها:

۱-نسیم توکل، رئیس هیئت‌مدیره شرکت تجارت الکترونیک عرش، کد ۲۱

۲-محمدعلی یوسفی‌زاده، مدیرعامل شرکت آسیاتک، کد ۵۴

۳-فرهاد کرم‌زاده، رئیس هیئت مدیره شرکت دلسا، کد ۴۳

۴-احسان مدیری، مدیرعامل شرکت نانو تراشه پارس، کد ۴۶

۵-روح‌الله فاطمی، مدیرعامل شرکت توسن، کد ۳۹

۶-علیرضا عابدی‌نژاد، مدیرعامل شرکت دوران، کد ۳۷

۷-مهدی علی‌اکبریان، مدیرعامل شرکت سان، کد ۳۸

۸-محمد خلج قاسم‌آبادی، مدیرعامل شرکت اسنپ، کد ۲۴

۹-حسین اسلامی، مدیرعامل هلدینگ نگاه کارآفرین، کد ۱۳

۱۰-نازنین دانشور، موسس و مدیرعامل تخفیفان و نت‌برگ، کد ۲۵

۱۱-رضا قربانی، رئیس هیئت‌مدیره موسسه راه پرداخت، کد ۴۰

۱۲-مازیار نوربخش، رئیس هیئت‌مدیره شرکت افزار پرداز رمیس، کد ۵۲

۱۳- امیرمسعود اسکوئیلر، مدیرعامل شرکت ایران رایانه، کد ۱۲

۱۴-امیرحسین رضایی‌نژاد، مدیرعامل شرکت پیشگامان، کد ۲۸

۱۵-علیرضا خداکرمی، عضو هیئت‌مدیره گروه داده‌پردازی پارسیان، کد ۲۳

۱۶-حمید بابادی‌نیا، مدیرعامل شرکت گیلاس کامپیوتر، کد ۱۶

شاخه مشاوران:

۱-محمدرضا قلعه‌نوی، مشاور حقیقی سازمان نصر، کد ۸۰

۲-آیدین عدالت، مشاور حقیقی سازمان نصر، کد ۷۷

۳-صادق فرامرزی، مشاور حقیقی سازمان نصر، کد ۷۸

شاخه فروشگاه‌ها:

۱-عباس برتینا، مدیرعامل شرکت برتینا، کد ۶۲

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.