راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونه از طریق اپلیکیشن سکه بلیت الکترونیکی مترو بخریم؟

اپلیکیشن سکه پرداخت ملت به‌تازگی امکان تهیه بلیت الکترونیکی را فراهم کرده است. با استفاده از بلیت‌های الکترونیکی، دیگر نیازی به دست‌به‌دست شدن بلیت کاغذی نخواهد بود و این موضوع علاوه بر کاهش احتمال انتقال ویروس کووید -۱۹، صرفه‌جویی عظیمی در میزان مصرف کاغذ و قطع درختان برای تولید آن و در نهایت حفاظت از محیط‌زیست ایجاد خواهد کرد.

برای تهیه بلیت الکترونیکی کافی است پس از دانلود اپلیکیشن سکه از طریق از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مانند بازار، سیبچه و… یا از طریق شماره‌گیری کد دستوری (#۲*۷۴۱*) و همچنین از طریق وب‌سایت رسمی شرکت به پرداخت ملت، در صفحه اصلی به قسمت «خرید بلیت مترو» مراجعه کرده و پس از انتخاب نوع سفر خود که شامل چهار گزینه بلیت تک‌سفره تهران، بلیت تک‌سفره کرج، بلیت تک‌سفره فرودگاه امام خمینی تهران است، پرداخت خود را انجام دهید. برای استفاده بلیت لازم است تا پس از پرداخت و ارائه کد QR، تصویر را در مقابل اسکنر گیت مترو قرار دهید.

آموزش نحوه دریافت بلیت الکترونیکی مترو از اپلیکیشن سکه

این اپلیکیشن علاوه بر ارائه خدمت بلیت الکترونیکی، خدماتی پرداخت انواع قبوض، کارت‌به‌کارت از مبدأ تمامی بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری عضو شبکه شتاب به مقصد تمامی آن‌ها، سرویس نماپرداخت، خرید شارژ سیم‌کارت تلفن همراه و بسته اینترنت، رتبه‌بندی اعتباری، پرداخت اقساط، خرید بلیت انواع سفر ریلی و هوایی داخلی و خارجی، رزرو هتل‌های داخلی و بین‌المللی، انواع خدمات خودرو اعم از جریمه، عوارض آزادراه‌ها، طرح ترافیک و عوارض سالانه، ورود به بورس اوراق و خرید سهام، استفاده از سوپرمارکت اینترنتی، درخواست پذیرندگی، سرویس‌های سرگرمی و تلویزیونی، خدمات بیمه‌ای، کارت به کارت شاپرکی، نیکوکاری و… را هم‌زمان ارائه می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.