راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت الکترونیک سامان بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزار فروشگاهی را خرید

این شرکت پس از بررسی‌های دقیق و شناسایی نیازهای بازار و برای تکمیل و توسعه ارائه خدمات پرداخت الکترونیک 51درصد از سهم‌الشرکه شرکت نرم‌افزاری کیان نور رایانه را خریداری کرد.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان در راستای فعالیت‌های شرکت و به‌منظور توسعه در خدمات الکترونیکی در یکی از بزرگترین شرکت‌های نرم‌افزاری صنعت خرده‌فروشی سرمایه‌گذاری کرد.

به گزارش راه پرداخت، این شرکت پس از بررسی‌های دقیق و شناسایی نیازهای بازار و برای تکمیل و توسعه ارائه خدمات پرداخت الکترونیک 51درصد از سهم‌الشرکه شرکت نرم‌افزاری کیان نور رایانه را خریداری کرد.

تلاش سپ برای گسترش خدمات جدید، نوآوری در صنعت پرداخت و همچنین جذب نیروهای خلاق، جوان و کارآمد ایرانی برای پیشبرد اهداف حوزه پرداخت الکترونیک نام آن را در این بازار شناخته شده کرده و حالا توانسته با همکاری دو جانبه با شرکت نرم‌افزاری کیان، نقش خود را در صنعت خرده‌فروشی نیز تثبیت کند.

شرکت نرم‌افزاری کیان نور رایانه در همه‌ی این سال‌ها با بهره‌گیری از نیروی متخصص ایرانی ارایه‌کننده آخرین دستارودهای تکنولوژی و نرم‌افزاری در صنعت خرده‌فروشی بوده و توانسته بازار نرم‌افزارهای فروشگاهی فروشگاه‌های زنجیره‌ای را با حضور خود بی‌رقیب کند و به طور انحصاری بهترین و کارآمدترین نرم‌افزارهای فروشگاهی را به بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور ارایه کند.

هم‌اکنون کارشناسان بر این عقیده هستند که با شراکت مهم و تاثیرگذار پرداخت الکترونیک سامان و کیان نور رایانه تحول بزرگی در صنعت خرده‌فروشی اتفاق می‌افتد و مشتری‌های کلان با اطمینان بیشتری استفاده خود از خدمات پرداخت را گسترش می‌دهند و مشتری‌های خرده‌فروش و کوچک‌تر هم با اطمینان از سابقه‌ی سپ به‌راحتی به استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی کیان روی می‌آورند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.