راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

عضو هیئت‌مدیره ایران کیش: تحقق سود ایران کیش فراتر از بودجه پیش بینی شده بود

عضو هیئت‌مدیره ایران کیش اعلام کرد: «در نیمه اول سال 99 شاهد دستیابی به سود 6 ماهه فراتر از بودجه پیش‌بینی شده هستیم.»

به گزارش روابط عمومی ایران کیش، خدامراد بزرگ چمی عضو هیئت‌مدیره ایران کیش با بیان این خبر گفت: «من تصور می‌کنم یکی از دلایل این موضوع پروژه‌هایی است که در سال قبل برنامه‌ریزی شده بود. در سال گذشته هر هفته در هیئت‌مدیره شاهد حداقل یک یا دو پروژه از واحد کسب‌وکار و پذیرندگان شرکت بودیم که معرفی می‌شد و پس از بحث و بررسی سود و زیان آن مورد موافقت هیئت‌مدیره قرار می‌گرفت، البته هیئت‌مدیره هم با این طرح‌ها که در راستای رشد ایران کیش بود همراه بود.»

او افزود: «یکی از موارد دیگری هم که باعث رشد ما در بحران کرونا شد، رشد و فعالیت درگاه پرداخت اینترنتی ایران کیش بود. این تمرکز بر روی درگاه پرداخت اینترنتی باعث جبران عدم حضور مردم در پای پوزهای فیزیکی شد. در بحث درگاه پرداخت اینترنتی شاهد رشد و ارتقاء رتبه ایران‌ کیش هستیم هرچند که باید این روند با سرعت بیشتری تداوم بیابد. با توجه به این موارد شاهد هستیم که امروز حتی علی‌رغم بحران کرونا رشد قابل قبولی داریم.»

بزرگ چمی گفت: «در حال حاضر تصور می‌کنم یکی از مزیت‌های کنونی ایران کیش کیفی‌سازی شبکه پرداخت است. این اقدام ایران کیش باعث شده است تا مشتریان ایران کیش بیش از گذشته از آن رضایت داشته باشند. مزیت دوم اما ارائه برخی محصولات این شرکت در آینده است، از سویی دیگر عقد قراردادها با فروشگاه‌های زنجیره‌ای و البته شرکت‌های بزرگ دیگر می‌تواند نوید بخش روزهای خوب برای ایران کیش باشد.»

عضو هیئت‌مدیره ایران کیش ادامه داد: «قطعاً با پروژه‌های جدیدی که برای شرکت ترسیم شده است، من چشم‌انداز خیلی خوبی را می‌بینم و به پروژه‌های جدید ایران کیش بسیار امیدوارم. همه این کارها نیز با درایت جناب طبری به عنوان مدیرعامل شرکت و تلاش شبانه روزی معاونین، مدیران و سایر همکاران در شرکت رخ داده است.»

منبع روابط عمومی ایران کیش
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.