راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مهلت ارسال محصول برای رویداد هکاتون تا ۱۵ آذرماه تمدید شد

فراخوان آغاز رویداد هکاتون ققنوس از ابتدای مهرماه سال جاری انجام شد و علاقه‌مندان فرصت داشتند از اول تا ششم آبان ماه ثبت‌نام خود را انجام دهند. مهلت ارسال نمونه اولیه محصول نیز تا ۲۱ آبان ماه بود که با توجه به استقبال علاقه‌مندان و تیم‌های هکاتون این فرصت تا ۱۵ آذرماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ققنوس، برای شرکت در هکاتون ققنوس، نیاز است ابتدا به سایت هکاتون مراجعه کرده و با چالش‌های ققنوس آشنا شوید.سپس در مرحله بعدی متقاضیان فرم مربوط به تیم خود را ثبت می‌کنند.

اولین گردهمایی آنلاین هکاتون در ۱۵ اتاق گفت‌وگوی آنلاین به منظور تعامل بیشتر تیم‌های شرکت‌کننده با مربیان هکاتون برگزار شد که مربیان در محل شتاب‌دهنده پل‌وینو حضور پیدا کردند و بجز تیم‌های شرکت‌کننده، سایر علاقه‌مندان نیز در این اتاق‌های گفت‌و‌گو شرکت داشتند و در مجموع بالغ بر ۲۳۰ نفر در این روز با رویداد هکاتون همراه بودند.

پس از برگزاری اولین گردهمایی آنلاین هکاتون و درخواست های متعدد مبنی‌بر تمدید زمان ارسال محصول اولیه برای داوری، برنامه زمانبندی داوری تغییر پیدا کرد و ارسال دموی محصولات اولیه که از طریق فرم «ارسال محصول اولیه» انجام می پذیرد، تا تاریخ ۱۵ آذرماه تمدید شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.