راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در کنفرانس بین‌المللی Design 2020 مطرح شد: اعتماد کاربران به درگاه‌های پرداخت الکترونیک سامان در پلتفرم‌های جدید پرداختی

مقاله علمی یکی از شرکای تجاری شرکت پرداخت الکترونیک سامان به کنفرانس بین‌المللی Design 2020 و همچنین مجله علمی-پژوهشی و معتبر کمبریج‌پرس راه پیدا کرد.

به گزارش روابط‌ عمومی سپ، مقاله پژوهشی اعضای تیم محصول شرکت تجارت الکترونیک بهار یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت الکترونیک سامان، با راهیابی به این کنفرانس، توجه جهانیان را به رابط مشتری با اپلیکیشن‌های مالی را شفاف کرد.

تیم پژوهشی محصول در شرکت دانش‌بنیان تجارت الکترونیک بهار، توانستند با بررسی اثر رابط کاربری بر احساس اعتماد کاربران به اپلیکیشن‌های مالی، این مسئله را بررسی کنند که آیا کاربران اپلیکیشن‌های مالی در هنگام انتخاب و تصمیم‌گیری، بیشتر به دنبال «رابط کاربری با دیزاین بسیار جدید» هستند و یا نه معمولاً به دنبال «رابط کاربری با حس آشنایی» هستند.

بر اساس بررسی علمی و نتیجه‌گیری این مقاله متوجه می‌شویم که کاربران بیشتر از «رابط کاربری با دیزاین بسیار جدید» به دنبال «رابط کاربری با حس آشنایی» بیشتر هستند، و به‌روز کردن رابط کاربری بدون توجه به ایجاد احساس آشنا در کاربران، منجر به تأثیر منفی در احساس اعتماد کاربران به یک برند یا محصول می‌شود. این مقاله نشان می‌دهد که شرکت‌های حوزه پرداخت باید حین به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های خود از دیزاینی که حس آشنایی کاربر را مخدوش می‌کند، دوری کنند.

شانزدهمین کنفرانس بین المللی DESIGN 2020 از تاریخ 26 تا 29  اکتبر در زاکربرگ امسال به خاطر بروز بحران کرونا، به صورت آنلاین برگزار شد. این کنفرانس از معتبرین همایش‌های بین المللی در حوزه دیزاین است که هر ساله با حضور محققان و متخصصان دانش طراحی از سراسر جهان برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان کنفرانس به بحث و تبادل نظر در حوزه‌های مختلفی چون شناخت و فلسفه طراحی، روش‌ها و ابزارهای دیزاین و رویکردهای تئوری و عملی دیزاین می‌پردازند.

این همایش سالانه باعث همکاری و تبادل علمی و کاری، میان محققان، تصمیم‌گیرندگان استراتژیک، مدیران، متخصصان طراحی و مهندسی، آژانس‌های ملی/منطقه‌ای و نهادهای دولتی می‌شود. نشریه کمبریج پرس اولین مجله دانشگاهی جهان است و حدود ۵۰۰ سال قدمت دارد.

شرکت دانش‌بنیان تجارت الکترونیک بهار، یکی از شرکای تجاری «پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ)» در ارائه خدمات کیف پول الکترونیکی، و یکی از شرکت‌های فعال در زمینه فناوری‌های مالی (Fintech) است. شرکت تجارت الکترونیک بهار محصولات متعددی را در زمینه پرداخت موبایلی و در قالب‌هایی چون اپلیکیشن موبایل، وب‌سرویس، پنل مدیریتی و API به افراد، سازمان‌ها و گروه‌های متعدد عرضه می‌کند. جذب سرمایه از گروه مالی سامان و شراکت با پرداخت الکترونیک سامان کیش، شرکت تجارت الکترونیک بهار را به یکی از اولین مجموعه‌های ارائه‌دهنده راهکارهای منسجم مالی به واسطه اپلیکیشن‌های عمومی و اختصاصی، تبدیل کرده است.

منبع روابط‌ عمومی سپ
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.