راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سامانه اینترنت بانک فام چه خدماتی ارائه می‌دهد؟


نیاز مشتریان همگام با پیشرفت تکنولوژی و ارائه خدمات نوین در حال تغییر است. برآورده‌سازی این مهم به خصوص در حوزه بانکداری اسلامی امری حیاتی و قابل تأمل است.

یکی از محصولات شرکت فام با نام سامانه اینترنت بانک (IMate) است که با داشتن ویژگی‌های مهمی مانند مقیاس‌پذیری، امنیت، مبتنی بر پارامتر بودن نیازهای مشتریان را در بستر وب هر زمان و هر کجا پاسخ می‌دهد.

 IMate سامانه‌ای برای انجام کلیه تراکنش‌های بانکداری شعبه‌ای و الکترونیک در بستری امن است. غیر از خدمات مالی عنوان شده، خدماتی همچون افتتاح حساب کوتاه‌مدت، افتتاح حساب بلندمدت، درخواست دسته چک و … مواردی هستند که سامانهIMate  برای راحتی مشتریان ارائه می‌دهد. پنل مدیریتی سامانه IMate با ساختاری منعطف کنترل‌های مدیریتی را روی مشتریان، حساب‌ها و تراکنش‌ها اجرا می‌کند.

 از قابلیت‌های این سامانه می‌توان به انتقال بین بانکی کارت‌به‌کارت (شتابی)، حواله ساتنا روز جاری و آینده، حواله پایا روز جاری و آینده، انتقال درون بانکی کارت‌به‌کارت، انتقال درون بانکی حساب به حساب، مدیریت و پرداخت تسهیلات، مدیریت حساب‌ها، مدیریت کارت‌ها، مدیریت رمز دوم پویا، افتتاح حساب سپرده (غیر حضوری)، خرید انواع شارژ، پرداخت قبض، نیکوکاری، دریافت صورتحساب مختصر، دریافت صورتحساب کامل بر اساس حساب، دریافت صورتحساب کامل بر اساس کارت، ثبت مغایرت و استعلام شبا اشاره کرد.

همچنین پشتیبانی کامل از کلیه تراکنش‌های حضوری و غیر حضوری، پشتیبانی کامل از بانکداری شرکتی و شرایط برداشت، پشتیبانی کامل از افتتاح حساب و مدیریت چک، پشتیبانی کامل از تراکنش‌های کارت اعتباری و مدیریت پویای سامانه از نقاط قوت این سامانه است. از نقاط قوت تجاری این سامانه نیز می‌توان به افزایش رضایتمندی مشتریان با توجه به پوشش کلیه تراکنش‌های قابل انجام، منعطف و چابک،‌امنیت بالای سامانه با استفاده از احزار هویت چند سطحی، رمز یکبار مصرف و ارائه خدمات ارزش افزوده اشاره کرد. فناوری‌های به‌کار رفته در این سامانه نیز Struts, Dojo js , Apache Velocity ,Oracle هستند.

منبع روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.