راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ایرانسل برای حضور تیم‌های استارت‌آپی در «شتاب‌دهنده کهکشان» فراخوان داد

مرکز نوآوری ایرانسل، از تیم‌های استارت‌آپی برای حضور در نوآوردگاه «شتاب‌دهنده کهکشان» دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مرکز نوآوری ایرانسل از تمام تیم‌های استارت‌آپی خلاق که در هر یک از حوزه‌های مورد نظر این مرکز، ایده و یا محصولی دارند، دعوت کرد تا ایده‌های خود را با ایرانسل در میان گذاشته و در صورت تأیید این ایده‌ها توسط تیم‌های داوری، در نوآوردگاه (Startup Weekend) شتاب‌دهنده کهکشان حضور پیدا کنند.

از مهمترین زمینه‌های مورد حمایت این مرکز، می‌توان به توسعۀ خدمات در زمینه سلامت دیجیتال  (E-Health)، شناسه دیجیتال (Digital ID)، امتیازدهی اعتباری  (Credit Scoring)، خدمات سبک زندگی دیجیتال  (Digital Lifestyle Services)، خدمات مبتنی بر بستر ابری  (Cloud-based Services)، توسعۀ خدمات در زمینه تبلیغات دیجیتال (Digital Advertising) و خدمات ویدئو بر مبنای تقاضا  (Video on Demand) اشاره کرد.

فناوری‌های مورد نظر مرکز نوآوری ایرانسل نیز، شامل اینترنت اشیا، هوش مصنوعی، زنجیره بلوکی، کلان داده، رباتیک، رایانش ابری، بیومتری و پردازش زبان طبیعی است. شتاب‌دهنده کهکشان، دارای مجوز از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پذیرای ایده‌های استارت‌آپی است و پس از ارزیابی اولیه، تیم‌های منتخب را به نوآوردگاه دعوت خواهد کرد. این نوآوردگاه از ۱۴ تا ۱۶ آبان ماه در شتاب‌دهنده کهکشان، واقع در «ایستگاه نوآوری شریف» برگزار خواهد شد.

مرکز نوآوری ایرانسل، در قالب مجموعه «ایرانسل لبز (Irancell Labs)» و با هدف فرصت‌آفرینی در زمینه فناوری‌های برتر، به منظور خلق ارزش، رفاه انسان‌ها و توسعه سبک زندگی دیجیتال تشکیل شده است. این مجموعه با مأموریت انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فناور با هدف تأمین نیازمندی‌های بازار ICT تأسیس شده است.

چشم‌انداز این مجموعه، پیشگام بودن در توسعه منابع انسانی و زیرساخت‌های تحقیقاتی اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمینه خلق محصولات و خدمات این حوزه است و «بخش تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، از جمله بخش‌های اصلی آن هستند.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با راه‌اندازی مرکز نوآوری، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعۀ سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده‌ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهره‌گیری از فناوری‌های برتر در حوزه‌های مختلف، خلق ارزش کند.

تیم‌های استارت‌آپی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه زمینه‌های مورد حمایت، به بخش مرکز نوآوری ایرانسل در وب‌سایت ایرانسل لبز مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.