راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نحوه ثبت‌نام در برخی از گروه‌های جشنواره وب و موبایل ایران تغییر پیدا کرد

در ادامه روند تغییرات سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، ثبت نام در برخی گروه‌ها ازجمله گروه‌های سازمانی و اطلاع رسانی شرایط تازه‌ای پیدا کرد.

در پی این تغییرات از این پس شرکت‌کنندگان در گروه‌های «شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی»،‌ «شرکت‌های طراحی وب و سئو»، «وب سایت‌های شخصی»،‌ «بانک و بیمه و شرکت‌های بورسی»، و «تامین‌کنندگان اینترنت و زیرساخت»، برای شرکت در جشنواره می‌بایست مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به صورت آنلاین پرداخت کنند.

شایان شلیله در خصوص دلیل تغییرات ایجاد شده و شرایط تازه ثبت‌نام در این گروه‌ها گفت: «دلیل اصلی ما این بوده که بتوانیم از نظر کیفی و همینطور حقوق مالکیت فکری در برخی شاخه‌ها نظارت بیشتری داشته باشیم. برای مثال در شاخه سازمانی و اطلاع‌رسانی، هرساله آثار زیادی با استفاده از قالب‌ها و سرویس‌های رایگان آماده یا با اتصال دامنه به سرویس‌های بلاگ اقدام به ایجاد وب‌سایت کرده و با شرکت این آثار در جشنواره باعث افزایش تعداد آثار کم‌کیفیت در این گروه می‌شدند و چالش‌های زیادی را در پروسه داوری ایجاد می‌کردند.

البته این امر در اکثر جشنواره‌های دنیا اتفاق می‌افتد. ما شرایط سخت‌تری برای برخی گروه‌های اعمال کرده‌ایم تا کنترل کیفیت کسب و کارهای حاضر در گروه‌های فوق بهتر انجام شود.»

برندگان و کاندیدهای سال‌های گذشته در این گروه‌ها، برای شرکت در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد. دبیرخانه جشنواره وب اعلام کرده این تغییر در کنار اختصاص داوران تخصصی در شاخه محتوا از تغییرات زیرساختی مربوط به جشنواره وب و موبایل ایران است که به صورت آزمایشی در جشنواره امسال اجرا خواهد شد و در صورت موفقیت و بالا بردن کیفیت انتخاب سایت‌های برتر، در سال‌های آینده در شاخه‌ها و گروه‌های دیگر نیز اجرایی می‌شود.

چشنواره وب و موبایل وب ایران همچنین اعلام کرده اضافه شدن هزینه ثبت‌نام برای گروه‌های مربوط به شاخه اطلاع رسانی هیچ تاثیری روی شاخه‌های دیگر ندارد و کسب‌وکارها آنلاین و استارت‌آپ ها چه در قالب سایت و چه در قالب اپلیکیشن می‌توانند به صورت کاملاً رایگان در شاخه کسب‌وکار و یا محتوا شرکت کنند. جشنواره وب و موبایل ایران تاکید کرده ثبت نام در این گروه‌ها همیشه رایگان خواهند ماند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گروه‌ها به این لینک مراجعه کنند.

منبع جشنواره وب و موبایل ایران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.