راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اينترنت‌بانک همراه اقتصادنوين خدمت محبوب مشتریان

بانک اقتصادنوين در راستاي ارزش‌آفريني براي مشتريان خود، اقدام به راه‌اندازي اينترنتبانک همراه نموده، که اين خدمت مورد استقبال گسترده مشتريان اين بانک در سراسر کشور قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومي بانک اقتصادنوين، استفاده از اين خدمت مدرن بانک اقتصادنوين نياز به نصب نرم‌افزار جديد بر روي تلفن همراه ندارد و تنها با فراخواني يک صفحه وب از طريق آدرس اينترنتي (https://modern.enbank.net/ibmob) قابل دسترس است. اين خدمت انجام امور بانكي را از طريق اينترنت بر روي تلفن همراه فراهم مي‌کند و کاربران مي‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز از طريق اين سرويس، خدمات متنوع بانکي دريافت نمايند.

اين سرويس به گونه‌اي طراحي شده است که به صورت اتوماتيک اندازه صفحات آن متناسب با سايز صفحه گوشي‌هاي همراه و يا تبلت‌ها تنظيم ‌مي‌گردد. صرفه‌جويي در وقت و هزينه، انجام امور بانکي در هر ساعت از شبانه‌روز، عدم جابجايي وجه نقد، تطبيق‌پذيري کامل با انواع گوشي‌ها و تبلت‌هاي پشتيباني کننده‌ي اتصال GPRS, Wifi و سرعت بسيار بالاي ارائه خدمات در بستر مخابراتي با پهناي باند کم از جمله مزاياي استفاده از اينترنتبانک همراه اقتصادنوين است. اين امکانات کنار هم جذابيت و تجربه اينترنتبانک را روي گوشي تلفن همراه براي مشتريان به ارمغان مي‌آورد.

مشترياني که داراي سرويس اينترنتبانک مي‌باشند قادر خواهند بود براي ورود به اينترنتبانک همراه از نام کاربري و رمز عبور اينترنت‌بانک خويش استفاده نمايند و با استفاده از اين سرويس از تمامي خدمات اينترنتبانک بر روي تلفن همراه و يا تبلت بهره‌مند گردند.

همچنين علاقه‌منداني که تاکنون جهت دريافت سرويس اينترنتبانک اقدام ننموده‌اند، مي‌توانند با مراجعه به يکي از شعب بانک اقتصادنوين در سراسر کشور درخواست فعال کردن اينترنتبانک همراه خود را ارائه نمايند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.