راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

اسنپ کمپین جدید خود را کلید زد

قرار است یکی از کاربران خوش‌شانس اسنپ در قرعه‌کشی پایانی این کمپین جایزه اصلی را که ۱۰۰میلیون تومان پول نقد است برنده شود

0

اسنپ در کمپین تبلیغاتی جدید خود، با معرفی جامع سرویس‌های مختلفش، جوایز ویژه‌ای را برای کاربران خود در نظر گرفته است. این کمپین با شعار «اسنپ جوابه» از تاریخ ۹ مهر آغاز شده و تا ۲۳ آبان ادامه دارد.

قرار است یکی از کاربران خوش‌شانس اسنپ در قرعه‌کشی پایانی این کمپین جایزه اصلی را که ۱۰۰میلیون تومان پول نقد است برنده شود؛ علاوه بر این در زمان برگزاری کمپین، هر هفته جوایز هیجان‌انگیزی برای کاربران در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، برای شرکت در قرعه‌کشی جایزه بزرگ ۱۰۰میلیون تومانی کافی است تا پایان زمان کمپین، کاربران حداقل از ۳ سرویس مختلف این اپلیکیشن استفاده کرده باشند. بنابراین تا ۲۳ آبان فرصت دارند تا با ثبت سفارش در حداقل ۳ سرویس از سرویس‌های خودرو، پرواز، غذا، سوپرمارکت، پزشک و مشاور، خدمات پرداخت (خرید شارژ سیم‌کارت، بسته اینترنت و پرداخت قبض) شانس خود را برای برنده شدن این جایزه بزرگ امتحان کنند.

کاربران برای اطلاع از شرایط شرکت در قرعه‌کشی و برندگان جوایز هفتگی و برنده جایزه بزرگ می‌توانند به سایت اسنپ مراجعه کنند.

اسنپ با تمرکز بر ۶ خدمت درخواست خودرو، خرید بلیت هواپیما، سفارش غذا، خرید از سوپرمارکت، مشاوره پزشکی آنلاین و خدمات پرداخت (شامل خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبض) قصد دارد تا سوپر اپلیکیشن خود را به عنوان بستری یکپارچه به کاربرانش معرفی کند؛ اپلیکیشنی که نیازهای متعدد را به شکلی هوشمند، آسان و به طور یکجا برطرف می‌کند. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.