راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بهار آمد

نزدیک به دو سال پیش و در اردیبهشت ۱۳۹۰ اولین مطلب در راه پرداخت منتشر شد؛ متنی با عنوان بانکداری الکترونیک، مدل‌ها و راهکارها که در پاراگراف اول آن نوشته بودیم: 

در کشور ما و با تلاش بسیاری از کسانی که عاشق این کشور و مردمش هستند، پیشرفت‌های فراوانی در زمینه خدمات بانکداری الکترونیک انجام شده است. متاسفانه هنوز با استانداردهای کشورهای توسعه یافته فاصله داریم. اما این همه ماجرا نیست؛ از امکانات موجود هم درست استفاده نمی‌کنیم و این مشکلی است که گریبان صنعت بانکداری الکترونیک ما را گرفته است.

+

بعد از ۲ سال هنوز هم تصور می‌کنیم که ایران یکی از کشورهای پیشرفته دنیا در زمینه بانکداری و پرداخت الکترونیک است. و هنوز هم تصور می‌کنیم که راه دور است و بیابان در پیش. هنوز هم فکر می‌کنیم کسانی هستند که در این مملکت تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند که مردم در راحتی و رفاه زندگی کنند و هنوز هم بر خودمان واجب می‌دانیم که از آنها بگوییم و بنویسیم. مردان و زنانی که کمتر دیده می‌شوند و علاقه‌ای هم به دیده شدن ندارند. پیشرفت و توسعه از میان های و هوی‌های رسانه‌ای بیرون نمی‌آید. به همین دلیل در این دو سال از های و هوی رسانه‌ای فراری بودیم. اما این همه قصه ما نیست.

Bahar-Shafagh

در این دو سال تیم راه پرداخت توسعه پیدا کرد. ما شروع به انجام فعالیت‌های مرتبط با رسانه کردیم و آرام آرام گروه رسانه‌ای شفق شکل گرفت. اکنون بعد از دو سال راه پرداخت یکی از دستاوردهای گروه رسانه‌ای شفق است که آن را مانند فرزند عزیز می‌دانیم. 

اکنون و در آستانه دو سالگی راه پرداخت و بهار طبعیت باید از همراهان و مخاطبان همیشگی راه پرداخت تشکر کنیم. برای همه همراهان راه پرداخت آرزوی بهروزی و پیروزی در سال ۱۳۹۲ را داریم.

دوستان و همراهان

بهار مبارک.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.