راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

محمدمهدی صادق به تیم مدیریتی تپسی پیوست

6

محمدمهدی صادق، به عنوان CTO (مدیر ارشد فناوری) به شرکت تپسی پیوست. او که پیش از این به مدت ۶ سال، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد بوده، از مرداد ماه امسال به عنوان CTO به شرکت تپسی پیوسته است. پیوستن صادق به تیم هم‌موسسین تپسی‌، در راستای برنامه‌های رشد این شرکت است و قرار است او نقشی کلیدی در توسعه‌ تپسی ایفا کند.


تپسی در مسیر رشد


میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی، با اشاره به برنامه‌های رشد تپسی می‌گوید: «ما قرار است از یک سو در کسب‌وکار فعلی‌مان، یعنی تاکسی اینترنتی عمیق‌تر شویم و از سوی دیگر، به سمت تبدیل شدن به پلتفرمی برای ایجاد و مدیریت کسب‌وکارهای جدید، چه مرتبط و چه غیرمرتبط با حوزه فعلی، گام برداریم. برای رسیدن به این برنامه‌ها، در حال توسعه‌ی زیرساخت‌های مالی، مدیریتی و عملیاتی شرکت هستیم.

ورود به بورس از یک سو و اضافه شدن ظرفیت‌های جدید مدیریتی در کنار تیم فعلی، از جمله اقداماتی است که در همین راستا در حال انجام است. پیوستن مهدی صادق به تیم مدیریتی تپسی نیز با هدف رشد است و او قرار است ظرفیت‌های فنی لازم برای توسعه و بزرگ شدن مقیاس فعالیت‌های تپسی را مهیا کند. حمید مهینی نیز همچنان عضو تیم مدیریتی تپسی است و هدایت بخش هوش مصنوعی و علم داده‌ی شرکت را به عهده خواهد داشت.»

مدیرعامل تپسی، مهدی صادق را مدیری خوشفکر با دانش فنی بالا می‌داند و معتقد است حضور او در تیم مدیریتی تپسی، می‌تواند سرعت رشد شرکت را افزایش دهد.


نگاهی به سوابق محمد مهدی صادق


محمدمهدی صادق، مدرک لیسانس و فوق لیسانس خود را در رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شریف کسب کرده و پس از آن، به مدت ۱۵ سال در حوزه‌های فنی و مدیریتی، مشغول کار بوده است. او پیش از پیوستن به تپسی، از ابتدای تأسیس و به مدت ۶ سال مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد بوده و در این سال‌ها توانسته رشد و تحول خوبی را برای این شرکت رقم بزند.

صادق، پتانسیل بالای رشد و نیاز فزاینده‌ی جامعه به دریافت سرویس‌های متنوع از کسب‌وکارهای اینترنتی را از جذابیت‌های اکوسیستم استارت‌آپی کشور می‌داند. او در این باره می‌گوید: «اصلی‌ترین انگیزه من برای ملحق شدن به تیم مدیریتی تپسی به عنوان CTO این شرکت، پتانسیل بسیار بالای این مجموعه جهت رشد است که قطعاً با حضور تپسی در بورس، این رشد با سرعت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد. ضمن اینکه قرار است تا تپسی، هم در کسب‌وکار فعلی و هم در حوزه‌های دیگری رشد کند و کسب‌وکارهای جدیدی در این مجموعه شکل بگیرد.»

مهدی صادق تاکید می‌کند: «از دید من، محصول تپسی پیچیده‌ترین و هوشمندترین محصولات نرم‌افزاری توسعه داده شده در داخل کشور است. همچنین تیم فنی تپسی نیز از نظر دانش و تکنولوژهای مورد استفاده، از بهترین و جوان‌ترین تیم‌های فنی موجود در حوزه تکنولوژی‌‌اند که به صورت منسجم روی یک محصول هوشمند، مشغول به کارند. این دو خود پایه‌های بسیار مستحکمی برای توسعه‌ی آتی شرکت هستند و انگیزه‌ی من برای بودن در کنار تپسی را تقویت کرده‌اند.»


خبرهای تازه‌ای از تپسی در راه است


با ورود مهدی صادق به تپسی، ماموریت‌هایی به او سپرده شده تا بتواند زمینه‌ساز رشد و توسعه‌ی آینده‌ی تپسی باشد. عمق دادن به محصول فعلی تپسی، ایجاد زیرساخت‌های لازم و یکپارچه برای ورود به حوزه‌های جدید و توسعه محصولات و سرویس‌های جدید، بخشی از ماموریت‌های پیش روی صادق در تپسی است.

مهدی صادق، موتور محرکه شرکت‌های تکنولوژی محور را بخش فنی این شرکت‌ها می‌داند و می‌گوید: «تیم فنی تپسی باید با توجه به برنامه‌های رشد این شرکت و برنامه‌ای که برای حضور در بورس دارد، توسعه داده شود و ظرفیت‌های جدیدی هم از منظر مدیریتی هم از منظر تخصصی به آن اضافه شود.»

6 نظرات
  1. رضا از رشت می‌گوید

    انشالله اقای صادق قدمی برای سفیران برداره و فکری بحال کرایه ها و مشکلات دیگر سفیران تپسی بکند

  2. صادقی می‌گوید

    با سلام
    این تغییر و سابقه و روابط آقای صادق، احتمالا پس از مدت‌ها شاهد شکل گیری PSP جدیدی خواهیم بود

  3. رضا اکبری می‌گوید

    خودتون حساب کنید بعد ارشد ۱۵ سال سابقه داشته باشه، بدون احتساب سربازی و درصورتی که همه رو‌به ضرب قبول شده باشه یعنی الان باید ۴۰ سالش باشه… در صورتی که این بنده خدا متولد ۶۴ هست… یه چیزی بگید بگنجه، ایشان قبل سداد ۶ ماه توی زعیم پاره وقت سابقه داره…

  4. مینگال می‌گوید

    با سلام و خسته نباشید
    جسارتا به عنوان نیروی کارمندی که بیش از زمان حضور آقای صادق در شرکت پرداخت الکترونیک سداد بودم در مدت زمانی که ما از ایشان در سداد بهره بردیم، شرکت دچار چنان اخلال در عملکرد و ریزش نیرو و پسرفتی شد که با تاکید و تایید تیم مدیریت جدید
    انشالله بشود در آینده نزدیک شرکت رو از پسرفت به یک ثبات ساختاری رسانید، البته مدیریت محترم عامل تپسی با درایت و علم خودشون و همچنین تلاشی که ما از ایشان سراغ داریم و دیدیم مطمئنا سوپاپ اطمینان خوبی برای نیروها هستند و بعید میدونم با ساختار تپسی آقای صادق بتونند مدت زمان زیادی در این مجموعه دوام بیاورند، انشالله روز به روز شاهد رشد و ترقی همه‌ی شرکتهای بزرگی که تعداد زیادی از مردم بدین وسیله کسب روزی میکنند باشیم.

  5. K.m می‌گوید

    سلام. موفق باشی برادر.من راننده تبسی ام.مسافر نیومد مبدا سوار بشه وجواب گوشی ام نداده مجبور شدم خودم لغو سفر بزنم چندین بار اتفاق افتاده حالا شرکت برنامه ام غیرفعال کرده و جریمه سنگین در سیستم ثبت شده .خواهشن همیاری کنید.خیلی سپاسگذارم

  6. سعید می‌گوید

    وقتی اصلا نمی صرفه مسافر جابجاکنی دیگه مدیر عوض کردن چیه؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.