راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فراخوان simpleChain برای ثبت‌نام در مسابقه چالش توسعه‌دهنده سال ۲۰۲۰

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی بلاکچین، صنایع بیشتری در حال فراگرفتن فناوری نوین برای حل مشکلات کسب‌وکار خود هستند. با هدف جذب استعدادهای بلاکچبن، پشتیبانی از پروژه‌های مربوط به بلاکچین با کیفیت بهتر و راه‌اندازی برنامه‌های کاربردی برای سناریوهای مختلف کسب‌وکار، بنیاد SimpleChain چالش توسعه‌دهندگی را آغاز کرده ‌است.

SimpleChain 2020 برای چالش توسعه‌دهندگی سال ۲۰۲۰ تمامی توسعه‌دهندگان سراسر جهان را فرا می‌خواند تا راه حل‌های مبتنی‌بر SimpleChain برای سناریوهای مهم تجاری که شامل: تجارت دارایی دیجیتال، امور مالی زنجیره تأمین، خیریه، دارو، IoT، پیگیری و ردیابی، حفاظت از کپی‌رایت، پلتفرم تبادل سرمایه غیرمتمرکز، یا بهبود زیرساختی تکنولوژی بلاکچین هستند را ارایه کنند.

تمامی توسعه‌دهندگان از سراسر جهان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. تیم SimpleChain از تمامی افراد، نهادهای آموزشی، مؤسسات تحقیقاتی، شرکت‌ها و تیم‌های توسعه‌دهنده استقبال می‌کند. افراد می‌توانند به‌صورت فردی یا تیمی در این مسابقه شرکت کنند. فرآیند ثبت‌نام برای این مسابقه از ۳۰ جولای (۹ مرداد) آغاز شده و تا ۱ سپتامبر (11شهریور) ادامه دارد.

پروژه‌های پیشنهادی افراد یا تیم‌ها باید برای استفاده آماده باشد که با تأیید انجمن فناوری SimpleChain ، متقاضیان می‌توانند کدهای منابع خود را در GitHub بارگذاری کنند. همچنین باید دستورالعمل‌های کامل در خصوص استفاده منبع را در README.md درج کرد.

اگر پروژه‌ مورد نظر نیاز به قالب‌بندی مانند Android APK، Google Play یا غیره دارد ابتدا باید پروژه را در قالب موردنظر بر روی رایانه شخصی نصب و در Marketplace بارگذاری کرد. توضیحات پروژه باید براساس عملکردهای پروژه و موارد کاربردی مربوطه، همچنین اطلاعات مربوط به توسعه‌دهندگان و برنامه توسعه بلندمدت بر اساس SimpleChain را بیان کرد. همچنین می‌توان مواد بازاریابی را برای پروژه، از جمله مقالات، فیلم‌ها و آموزش‌ها (اختیاری) ارسال کرد.

جوایز این مسابقه:

جایزه اول (1 پروژه): 15000 SIPC + ارائه در رسانه + تکوین پروژه

جایزه دوم (2 پروژه): 10000 SIPC + ارائه در رسانه + تکوین پروژه

جایزه سوم (3 پروژه): 5000 SIPC + ارائه در رسانه + تکوین پروژه

جایزه چهارم (4 پروژه): 2000 SIPC

جایزه مشارکت (هر شرکت‌کننده): دریافت هدیه‌ای ارزشمند از SimpleChain و بسته آموزشی ChainBox.

گفتنی است هر SIPC معادل 0.6 دلار است که جایزه نفر اول حدود 9هزار دلار امریکا خواهد بود.

جوایز در مراحل مختلف اهدا خواهد شد. پس از اعلام نتایج، باید مستندات را تکمیل کرده و کدهای منبع را در GitHub بارگذاری کرد. پس از آن، باید 2 ماه قبل از انتقال آن به سرورهای انجمن فناوری SimpleChain، پروژه را روی سرورهای خود اجرا کرد.

داوران:

متقاضیان برای ثبت‌نام در SimpleChain Developer Challenge می‌توانند از طریق این لینک اقدام کنند و برای علاقه‌مندان ایرانی نیز برای شرکت در این مسابقه هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.