راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان افتتاح حساب غیرحضوری در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران فراهم شد

بانکداری الکترونیکي در طول سال‌هاي اخير در كشور ما رشد روزافزوني داشته و باعث شده بسياري از عمليات‌هاي بانكي از جمله دريافت و انتقال پول، پرداخت قبوض و… بدون مراجعه به شعب بانكي قابل انجام باشد.

با این حال خدمات و محصولاتی که بانک‌های مختلف کشور ارائه می‌کنند تا حد زيادي شبيه به يكديگر بوده و تفاوت‌هاي اندكي در آن‌ها به چشم مي‌خورد. اما بانک مهر ايران كه در حوزه ارائه خدمات الكترونيكي پيشرو محسوب مي‌شود و چند محصول و خدمت را براي نخستين بار در شبكه بانكي كشور به مشتريان خود ارائه كرده، اين بار نيز در ارائه يك خدمت نوين پيشگام شده است.

افتتاح حساب یکی از عملیات‌های بانکي است که هنوز به‌صورت الکترونيكي قابليت انجام ندارد و براي داشتن حساب در بانك‌هاي مختلف، مشتريان بايد به شعب آن‌ها مراجعه كنند.

با این حال بانک مهر ایران، برای نخستین بار در شبکه بانکي کشور امكان افتتاح حساب به‌صورت آنلاين را فراهم كرده است. بر اين اساس اشخاص مي‌توانند با مراجعه به وب‌سايت بانک مهر ايران به آدرس qmb.ir و انتخاب «سامانه افتتاح حساب» آنلاین از بخش «بانکداری الکترونیک» نسبت به افتتاح حساب بانکی براي خود اقدام كنند.

همچنین کاربران می‌توانند با دانلود اپلیکیشن همراه بانک مهر ايران از بخش بانکداري الكترونيك وب‌سايت بانك نسبت به افتتاح حساب از طريق همراه‌بانک اقدام كنند. افتتاح حساب از اين طريق تنها ظرف چند دقيقه انجام مي‌شود و از رفت‌وآمد مشتريان به شعبه بانک جلوگيري مي‌كند.

اين كار مي‌تواند احتمال شيوع بيماري كرونا را نيز به‌نوبه خود كاهش دهد. کارت بانکی اشخاص نیز بنا به تعیين خودشان مي‌تواند درب منزل يا محل کار به ايشان تحويل داده شود.

منبع روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.