راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دو شرکت این هفته وارد بورس تهران می‌شوند

سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته طبق معمول شاهد دو عرضه اولیه از فرابورس و بورس هستیم. شرکت تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک با ۶۰ میلیون، معادل ۲۰ درصد و شرکت صنعت غذایی کورش با 360 میلیون سهم، معادل 12 درصد از سهام شرکت وارد بازار سرمایه می‌شوند.

عرضه اولیه سهام شرکت صنعت غذایی کورش با نماد غکورش، در روز چهارشنبه ۲۹ مردادماه در بورس تهران انجام می‌شود.

طبق اطلاعیه سازمان بورس روز چهارشنبه تعداد 360 میلیون سهم معادل 12 درصد از سهام شرکت «صنعت غذایی کورش» به عنوان پانصدوچهل‌وششمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش «محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر»، گروه «تولید روغن‌های حیوانی و نباتی» و طبقه «تولید روغن‌ها و چربی‌های گیاهی و حیوانی» در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد «غکورش» به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

بر این اساس هر نفر می‌تواند ۱۰۰ سهم در بازه قیمتی دو هزار و ۷۵۵ تا دو هزار و ۹۰۰ تومانی سفارش دهد که معادل حداکثر ۲۹۰ هزار تومان خواهد بود.

بر اساس اطلاعیه بازار فرابورس ایران، روز سه‌شنبه ۲۸ مردادماه شرکت تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک ۶۰ میلیون، معادل ۲۰ درصد از سهام خود را به روش عرضه اولیه روانه بورس می‌کند. از این میان ۵۱ میلیون سهم از طریق عرضه اولیه به عموم عرضه می‌شود.

بر این اساس هر نفر می‌تواند ۲۰ سهم در بازه قیمتی ۵۸۰ تا ۶۰۰ تومانی سفارش دهد که معادل حداکثر ۱۲ هزار تومان خواهد بود.

منبع روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران فرابورس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.