راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

قابلیت جدید اپلیکیشن اسنپ: امکان چت داخل اپلیکیشن

قابلیت «چت داخل اپلیکیشن» به اسنپ اضافه شده است. پیش از این، تماس تلفنی بین راننده و مسافر پیش از آغاز سفر در بسیاری از سفرهای اسنپی برای مشخص کردن محل دقیق مبدأ، اعلام معطلی در سوار شدن و موارد دیگر راننده و مسافر اتفاق می‌افتاد.

از این پس، کاربران می‌توانند علاوه بر تماس تلفنی، پیام‌های خود را از طریق اپلیکیشن برای یکدیگر ارسال کنند. با این امکان کاربران می‌توانند بدون نیاز به تماس تلفنی به راحتی از طریق خود اپلیکیشن در طول سفر با راننده در ارتباط باشند. با این قابلیت مسافر و راننده می‌توانند اطلاعات ضروری مربوط به سفر را از طریق اپلیکیشن رد و بدل کنند.

برای ارسال پیام به راننده‌ای که سفر را قبول کرده است، باید به بخش اطلاعات سفر رفت، در این قسمت کنار نام و عکس راننده گزینه‌ی ارسال پیام نمایش داده می‌شود. پس از ورود به فضای گفت‌وگو کاربران می‌توانند پیام خود را تایپ یا از پیام‌های پیش‌فرض اپلیکیشن استفاده کنند. در صورتی که راننده در حال رانندگی باشد می‌تواند برای جلوگیری از حواس‌پرتی حین رانندگی، پس از دریافت پیام با ارسال یکی از پیام‌های پیش‌فرض، اطمینان دهد که پیغام‌ را دریافت کرده است و اگر نیاز به مکالمه‌ی طولانی‌تر بود، وارد فضای چت در اپلیکیشن شود و گفت‌وگو را ادامه دهد.

علاوه بر این، با قابلیت چت آن دسته از کاربرانی که امکان «تماس امن» را فعال نکرده‌اند، می‌توانند بدون رد و بدل شدن شماره‌ی تلفن با کاربر مقابل ارتباط برقرار کنند. چت داخل اپ به صورت سراسری برای کاربران مسافر و راننده هم اکنون در دسترس قرار دارد و پس از به‌روزرسانی اپلیکیشن می‌توان از آن استفاده کرد.

منبع روابط عمومی اسنپ
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.