راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

وبینار جامع بیمه تأمین اجتماعی برای حسابداران و صاحبان کسب‌وکار برگزار می‌شود

شرکت حسابیمو با نگرش ورود به حوزه فین‌تک و کم‌کردن فاصله حوزه حسابداری با تکنولوژی شروع به فعالیت کرده است. اولین اقدام حسابیمو آموزش جامع حسابداری برای پرورش افراد حرفه‌ای در این حوزه است و در آینده با ورود به حوزه فین‌تک فرصت‌های بیشتری برای رشد فراهم خواهد کرد. تا به حال پنج دوره جامع حسابداری به مدت 500 ساعت به‌صورت حضوری و آنلاین آموزش داده شده است و افراد آموزش دیده به فرصت‌های شغلی بهتری دست پیدا کرده‌اند.

تمام کسب‌وکارها در حوزه مالی خود با موضوع بیمه تعامل دارند. همچنین یکی از مهم‌ترین فرایندها که حسابداران انجام می‌دهند انجام امور بیمه افراد است. امور بیمه برای هر کسب‌و‌کاری که با نیروی انسانی سر و کار داشته باشد مهم است و درست انجام دادن آن نیز به نفع همه افراد حاضر در کسب‌وکار است.

وبینار بیمه تأمین اجتماعی فرایند کامل بیمه را شرح می‌دهد و ماراتنی که برای هر کسب‌وکار در بیمه وجود دارد را کامل توضیح می‌دهد. از قوانین بیمه و دریافت کد کارگاه گرفته تا ارسال لیست و ابلاغیه‌ها. در بیمه اجباری کسب‌وکارها هر طرف قرارداد تعهدات و قوانینی دارند که در صورت عدم آگاهی از آن‌ها می‌تواند موجب خسارت به طرفین شود. حسابداران باید به قوانین، خطاها، ارسال لیست، محاسبات و … برای بیمه مسلط باشند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این وبینار که از تاریخ ۶ تا ۱۸ مرداد برگزار می‌شود، می‌توانند به همراه کد تخفیف ۱۵ هزارتومانی راه پرداخت، با کد Way2Pay به نشانی https://eseminar.tv/wb11441 مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.