راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پشتیبانی تمامی خودپردازهای GRG بانک صادرات ایران به توسن‌تکنو واگذار شد

در ادامه اعتماد گسترده شبکه بانکی کشور به خدمات سرویس و پشتیبانی شرکت توسن‌تکنو، بانک صادرات ایران نیز به جمع بانک‌های دریافت‌کننده خدمات نگهداری و تعمیرات خودپردازهای بانکی این شرکت پیوست. بر اساس این قرارداد همکاری، پشتیبانی 774 خودپرداز این بانک به شرکت توسن‌تکنو واگذار شده است که از این تعداد، ۶۱۵ دستگاه از برند GRG است.

پیش از این بانک‌های ملی ایران، رفاه کارگران، سپه (حکمت ایرانیان و انصار سابق)، اقتصاد نوین، آینده، سامان، ایران‌زمین، سینا، شهر، رسالت، پارسیان، سرمایه و گردشگری به جمع مشتریان شرکت توسن‌تکنو در حوزه دریافت خدمات پشتیبانی خودپردازها اضافه شده بودند و این بار با اعتماد مدیران ارشد بانک صادرات ایران به خدمات این شرکت، سهم بازار توسن‌تکنو در حوزه سرویس و نگهداری و تعمیرات ماشین‌های بانکی باز هم افزایش یافته است.

شرکت توسن‌تکنو از سال گذشته با تمرکز بر ایجاد آرامش و آسایش برای بانک‌ها در زمینه پشتیبانی ماشین‌های بانکی در شرایط خاص اقتصادی کشور، ارائه خدمات پشتیبانی مطلوب و تخصصی‌تر به طیف وسیعی از خودپردازها، خودگردان‌ها، خودبانک‌ها و سایر ماشین‌های بانکی با برندهای مختلف را آغاز کرده بود.

این شرکت با توجه به هدف‌گذاری خود برای توسعه فعالیت‌های زنجیره پشتیبانی سخت‌افزار و نرم‌افزار بانکی، سال گذشته موفق شد از سوی شرکت GRG Banking به‌عنوان نماینده انحصاری مجاز برای توسعه بازار، فروش و خدمات پس از فروش محصولات GRG Banking در ایران و منطقه معرفی شود.

گستردگی شبکه پشتیبانی توسن‌تکنو در سطح کشور و افزایش مستمر تعداد این دفاتر، همچنین برنامه‌ریزی‌های زیرساختی و ارتقاء دانش و توان فنی متخصصین این شرکت توانسته است اعتماد و رضایت بانک‌های بزرگی نظیر بانک ملی ایران را جلب کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.