پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
توسنتکنو از ۸۵۰ خودپرداز هیوسانگ بانک سپه (حکمت ایرانیان سابق) پشتیبانی میکند
شرکت توسن تکنو از سال گذشته با تمرکز بر ایجاد آرامش و آسایش برای بانکها در زمینه پشتیبانی ماشینهای بانکی در شرایط خاص اقتصادی کشور، ارائه خدمات پشتیبانی مطلوب و تخصصیتر به طیف وسیعی از خودپردازها و خودگردانها با برندهای مختلف را آغاز کرد.
این شرکت با ارتقا توانمندی زنجیره سرویس و پشتیبانی خود در بخش بانکی، سال گذشته موفق شد که بهعنوان نماینده انحصاری مجاز برای توسعه بازار، فروش و خدمات پس از فروش محصولات GRG Banking در ایران و منطقه معرفی شود.
این شرکت با توجه به هدفگذاری خود برای توسعه فعالیتهای زنجیره پشتیبانی سختافزار و نرمافزار بانکی، علاوه بر پشتیبانی، تعمیرات و نگهداری خودپردازهای برند GRG Banking و ATEC AP (LG CNS) و KINGTELLER و NCR و GWI، خودگردانهای برند GRG Banking و ATEC AP (LG CNS)، ماشینهای خوددریافت برند GRG Banking، پایانههای غیرنقدی و خودبانکهای برند GWI و GRG Banking، اقدام به تجهیز کامل قطعات و ارتقای دانش نرمافزاری تعمیرات خودپردازهای مدل ۵۶۰۰ و ۷۶۰۰ برند HYOSUNG نیز کرد و از آن زمان، برند HYOSUNG نیز در سبد پشتیبانی شرکت توسنتکنو قرار گرفت.
بدینترتیب توسنتکنو با جذب نیروهای زبده در حوزه تعمیرات و نگهداری خودپرداز HYOSUNG، دانش لازم در این خصوص را کسب کرد و ضمن مذاکره و تأمین اقلام قطعات یدکی لازم، با نهادینه کردن آموزشهای فنی در بدنه کارشناسان و ظرفیتسازی در دفاتر استانی، توانمندی ارائه خدمات پشتیبانی دستگاههای مذکور را تا سطح بالایی ارتقا داد.
پیرو اقدامات صورتگرفته، اکنون توسنتکنو از آغاز همکاری خود با بانک سپه (حکمت ایرانیان سابق) در زمینه نگهداری و تعمیرات ماشینهای بانکی خبر میدهد. بر اساس مفاد این قرارداد همکاری، تعداد ۸۵۰ ماشین خودپرداز بانکی با برند HYOSUNG بانک حکمت ایرانیان که به تازگی طی پروژه ادغام بانکهای نظامی در بانک سپه بهعنوان نخستین بانک ایرانی ادغام شده است، تحت سرویس پشتیبانی این شرکت قرار گرفته است.
ببینید: بزرگترین پروژه نرمافزاری بانکی کشور به ثمر نشست
این در حالی است که توسنتکنو با بهرهگیری از ظرفیت دفاتر استانی خود، موفق به پوشش کامل کشور جهت خدمات پشتیبانی دستگاههای خودپرداز شده است و برای افزایش سطح خدمات، همچنان تعداد این دفاتر بهصورت مستمر در حال افزایش است. همچنین این شرکت با استفاده از توان فنی و برنامهریزیهای زیرساختی توانسته است اعتماد و رضایت بانکهای بزرگی نظیر بانک ملی ایران را جلب کند.
با توجه به این که توسنتکنو هماکنون بزرگترین شبکه خودپرداز شخصی (IAD) در ایران را با برند «مانیتک» گسترش داده است، علاوه بر بانکهای کشور مالکین این قبیل دستگاهها نیز میتوانند از مزایای سرویس جدید و خاص پشتیبانی برندهای مذکور بهرهمند شوند. شایان ذکر است که شرکت توسنتکنو در حال حاضر در حوزه پرداخت نیز نماینده انحصاری مجاز برای ترویج، فروش و پشتیبانی از تمام پایانههای نقطه فروش شرکت PAX در ایران است.