راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت و مدیریت قبوض در نسخه جدید اندرویدی اپلیکیشن پارمیس همراه امکان‌پذیر شد

حسابداری شخصی پارمیس همراه، اپلیکیشنی رایگان برای مدیریت حسابداری و امور مالی افراد و اعضای خانواده آن‌ها است. این اپلیکیشن حسابداری که توسط شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، در دو نسخه اندروید و iOS طراحی و تولید شده است، در نسخه اخیر خود برای اندروید، از قابلیت پرداخت قبوض رونمایی کرد.


پرداخت و مدیریت هزینه‌های قبوض، آسان‌تر از همیشه


پارمیس همراه برای کاربران خود در نسخه اخیر آن، امکان پرداخت قبوض را فراهم کرده است. با استفاده از این امکان، کاربران می‌توانند هم به صورت آنلاین از طریق درگاه پرداخت اینترنتی و هم به صورت آفلاین با استفاده از کد USSD، قبوض آب، برق، گاز، تلفن ثابت و تلفن همراه خود را پرداخت کرده و هزینه‌های آن را در اپلیکیشن ثبت و مخارج خود را بهتر از پیش مدیریت کنند.


آخرین تغییرات اپلیکیشن پارمیس همراه (5.6.6)


پارمیس همراه در جدیدترین نسخه خود، تغییراتی در جهت بهبود عملکرد اپلیکیشن و رفع برخی از مشکلات و موارد گزارش شده ارائه داده است. لیست این تغییرات به شرح زیر است:

  • رفع مشکل گزینه «خواندن هوشمند پیابانک‌ها»
  • رفع مشکلات ظاهری اپلیکیشن در اندروید 10
  • رفع مشکل گزارش‌گیری اکسل
  • رفع مشکل بازخوانی فایل پشتیبان‌گیری شده در اندروید 10
  • فعال‌سازی امکان عدم پرداخت اقساط پرداخت شده در سال جاری

این ویژگی از نسخه 5.6.6 در اپلیکیشن پارمیس همراه قرار گرفته است. دانلود رایگان آخرین نسخه پارمیس همراه از صفحه اختصاصی حسابداری شخصی پارمیس همراه برای کاربران امکان‌پذیر است.

اپلیکیشن رایگان پارمیس همراه در گروه اپلیکیشن های PFM قرار دارد و با رفع نیاز حسابداری شخصی و خانوادگی افراد طراحی شده است تا هر فردی با هر میزان دانش حسابداری، در صورتی که احساس کند نیازمند ابزاری دقیق برای حسابداری شخصی خود است و یا نیاز به ابزارهایی پیشرفته‌تر با امکاناتی همچون گزارش‌دهی و مدیریت چک‌ها و وام‌ها دارد، بتواند این اپلیکیشن را به صورت رایگان دانلود کرده و از امکانات این برنامه کاربردی استفاده کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات این اپلیکیشن می‌توانند عضو کانال تلگرامی ParmisMobile@ شده و از جدیدترین اخبار این اپلیکیشن باخبر شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.