راه پرداخت بهترین منبع شما برای دانستن هر چیزی در زمینه فناوریهای مالی است.
شرکت سیمرغ تجارت در سه عنوان شغلی، نیروی متخصص استخدام میکند
شرکت سامانههای یکپارچه سیمرغ تجارت (سهامی خاص) در سال ۱۳۹۱ در زمینه ارائه راهکارهای نوین بانکی و پرداخت فعالیت خود را آغاز کرد.
سیمرغ تجارت اکنون در سه عنوان شغلی مدیر و کارشناس محصول سرویسهای بانکی، کارشناس بازاریابی B2B و کارشناس تولید محتوا نیروی متخصص استخدام میکند.
مدیر و کارشناس محصول سرویسهای بانکی
شرح وظایف شغلی
- تعامل با مشتریان, بازار و ذینفعان برای استخراج نیازمندیها
- مشخص کردن نیازهای محصول، ویژگیها و نقشه مسیر
- توصیف ماهیت و دامنه محصولات فعلی و آینده با بررسی مشخصات و نیازمندیهای محصول؛ ارزیابی ایدهها و محصولات جدید
- مدیریت کل چرخه تولید محصول از برنامهریزی استراتژیک تا فعالیتهای تاکتیکی همکاری و تعامل با تیمهای توسعهٔ نرمافزار برای ارزیابی نتایج ارائهشده
- تبدیل نیازها به زبان فنی بهطوریکه با بهرهوری مناسب توسط تیم فنی دریافت شده و پیاده سازی شود
- بررسی محصول نهایی و اطمینان از هماهنگی محصول تولیدشده با نیازمندیهای تعریفشده
- تهیه گزارشها عملکردی و مستندسازی
- تهیه و ارائه گزارشهای مدیریتی
دانش تخصصی و مهارتهای موردنیاز
- توانایی برقراری ارتباط مؤثر با کارفرمایان از یک سو و توسعهدهندگان سیستم
- میل بالا به پیشرفت و توسعه توانمندیها
- توانایی انجام کار تیمی
- مسئولیتپذیر
- با دقت بالا
شرایط احراز
- کارشناسی یا کارشناسی ارشد ترجیحاً در علوم کامپیوتر یا مهندسی نرمافزار، الکترونیک، صنایع و مدیریت
- تجربه مدیریت محصولات نرمافزاری
- توانایی هدایت و مدیریت پروژه در سطوح مختلف
- دانش کافی درزمینهٔ تکنولوژیهای جدید
- مهارتهای ارتباطی قوی
- دانش کافی درزمینهٔ سرویسهای مالی، بانکی و پرداخت الکترونیک
- مهارتهای تحلیلی قوی در حوزه کسبوکار
کارشناس بازاریابی B۲B
شرح وظایف شغلی
- ایجاد روابط کاری سازنده و همکاری با سازمانها شرکتها جهت فروش خدمات و حفظ مشتریان در طول زمان
- ملاقات و تماس با مشتریان سازمانی جهت مذاکره و معرفی خدمات
- جمعآوری اطلاعات در مورد بازار و تمام مشتریان سازمانی
- توسعه و نگهداری اطلاعات مشتری و پایگاه دادههای مربوط به آنها
- دریافت و پیگیری سفارش کامل مشتری
دانش تخصصی و مهارتهای موردنیاز
- مهارتهای ارتباطی و روابط عمومی بالا
- مسئولیتپذیر، باانگیزه و علاقهمند به کار تیمی
- آشنایی با فرایندهای تحقیقات بازار و تجزیهوتحلیل فرصتهای بازار
- شناخت و تحلیل رفتار مشتریان
- آشنایی با تحلیل دادهها با استفاده از نرمافزارهای آماری
- آشنایی با فرآیندهای گردآوری داده (از مشتریان، رقبا و بازار)
- آشنایی با فرآیندهای شناخت بازار، محصولات، مشتریان و رقبا
- دارای قدرت تجزیهوتحلیل (داده و بازار)
- تهیه گزارشها تحلیل بازار و نیازسنجی
- توانایی در انجام مکاتبات رسمی
شرایط احراز
- کارشناسی یا کارشناسی ارشد ترجیحاً در صنایع، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بازاریابی و MBA
- آشنایی با سرویسهای مالی، بانکی و پرداخت الکترونیک
- مهارتهای ارتباطی قوی و مسلط به اصول و فنون مذاکره
کارشناس تولید محتوا
شرح موقعیت شغلی:
کارشناس تولید محتوا باید در حوزه پرداخت و بانکی شناخت کامل از محصولات و سرویسها داشته باشد، همچنین تسلط به زبان انگلیسی بهمنظور ترجمه متون از ویژگیهای دیگر فرد موردنظر است.
وظایف
- نوشتن معرفی اجمالی، نقد و بررسی تخصصی
- توانمند در جستوجوی اینترنتی و پیدا کردن، تصویر و ویدئو
- نوشتن رپورتاژ در بازههای زمانی معین
نیازمندیها
- تسلط کامل بر امور محتوا نویسی منطبق با سئو (رعایت چگالی کلمات، داپلیکیت کانتنت، لینک بیلدینگ و …)، تهیه خبر و گزارشنویسی
- آشنایی با اصول نگارش و روزنامهنگاری
- آشنایی با اصول بهینهسازی موتور جستوجو (سئو)
- آشنایی کامل به مفاهیم اینترنت، وب و شبکههای اجتماعی
- آشنایی با مسائل حوزهٔ بانک و پرداخت
- آشنایی به نرمافزارهای آفیس و فتوشاپ
شرایط احراز:
- کارشناسی یا کارشناسی ارشد ترجیحاً در علوم ارتباطات، مدیریت رسانه، روزنامهنگاری و یا روابط عمومی
- آشنایی کافی به زبان انگلیسی برای امور تحقیق و توسعه
- داشتن روحیه پژوهشی، کار تیمی و روابط عمومی بالا
- داشتن انگیزه بالا در یادگیری مفاهیم و فناوریهای نو
- توانایی تولید محتوا در حوزههای بانکی و پرداخت
- جوان، فعال و پویا، خلاق و جویای پیشرفت
- حداقل ۲ سال سابقه کار درزمینهٔ تولید محتوا
افراد واجدشرایط و علاقهمند میتوانند رزومه خود را به ایمیل hr@stts.ir ارسال و برای اطلاعات بیشتر با شماره ۲۵۹۶۱۵۵۲ تماس بگیرند.