پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
شرکت سیمرغ تجارت در سه عنوان شغلی، نیروی متخصص استخدام میکند
شرکت سامانههای یکپارچه سیمرغ تجارت (سهامی خاص) در سال ۱۳۹۱ در زمینه ارائه راهکارهای نوین بانکی و پرداخت فعالیت خود را آغاز کرد.
سیمرغ تجارت اکنون در سه عنوان شغلی مدیر و کارشناس محصول سرویسهای بانکی، کارشناس بازاریابی B2B و کارشناس تولید محتوا نیروی متخصص استخدام میکند.
مدیر و کارشناس محصول سرویسهای بانکی
شرح وظایف شغلی
- تعامل با مشتریان, بازار و ذینفعان برای استخراج نیازمندیها
- مشخص کردن نیازهای محصول، ویژگیها و نقشه مسیر
- توصیف ماهیت و دامنه محصولات فعلی و آینده با بررسی مشخصات و نیازمندیهای محصول؛ ارزیابی ایدهها و محصولات جدید
- مدیریت کل چرخه تولید محصول از برنامهریزی استراتژیک تا فعالیتهای تاکتیکی همکاری و تعامل با تیمهای توسعهٔ نرمافزار برای ارزیابی نتایج ارائهشده
- تبدیل نیازها به زبان فنی بهطوریکه با بهرهوری مناسب توسط تیم فنی دریافت شده و پیاده سازی شود
- بررسی محصول نهایی و اطمینان از هماهنگی محصول تولیدشده با نیازمندیهای تعریفشده
- تهیه گزارشها عملکردی و مستندسازی
- تهیه و ارائه گزارشهای مدیریتی
دانش تخصصی و مهارتهای موردنیاز
- توانایی برقراری ارتباط مؤثر با کارفرمایان از یک سو و توسعهدهندگان سیستم
- میل بالا به پیشرفت و توسعه توانمندیها
- توانایی انجام کار تیمی
- مسئولیتپذیر
- با دقت بالا
شرایط احراز
- کارشناسی یا کارشناسی ارشد ترجیحاً در علوم کامپیوتر یا مهندسی نرمافزار، الکترونیک، صنایع و مدیریت
- تجربه مدیریت محصولات نرمافزاری
- توانایی هدایت و مدیریت پروژه در سطوح مختلف
- دانش کافی درزمینهٔ تکنولوژیهای جدید
- مهارتهای ارتباطی قوی
- دانش کافی درزمینهٔ سرویسهای مالی، بانکی و پرداخت الکترونیک
- مهارتهای تحلیلی قوی در حوزه کسبوکار
کارشناس بازاریابی B۲B
شرح وظایف شغلی
- ایجاد روابط کاری سازنده و همکاری با سازمانها شرکتها جهت فروش خدمات و حفظ مشتریان در طول زمان
- ملاقات و تماس با مشتریان سازمانی جهت مذاکره و معرفی خدمات
- جمعآوری اطلاعات در مورد بازار و تمام مشتریان سازمانی
- توسعه و نگهداری اطلاعات مشتری و پایگاه دادههای مربوط به آنها
- دریافت و پیگیری سفارش کامل مشتری
دانش تخصصی و مهارتهای موردنیاز
- مهارتهای ارتباطی و روابط عمومی بالا
- مسئولیتپذیر، باانگیزه و علاقهمند به کار تیمی
- آشنایی با فرایندهای تحقیقات بازار و تجزیهوتحلیل فرصتهای بازار
- شناخت و تحلیل رفتار مشتریان
- آشنایی با تحلیل دادهها با استفاده از نرمافزارهای آماری
- آشنایی با فرآیندهای گردآوری داده (از مشتریان، رقبا و بازار)
- آشنایی با فرآیندهای شناخت بازار، محصولات، مشتریان و رقبا
- دارای قدرت تجزیهوتحلیل (داده و بازار)
- تهیه گزارشها تحلیل بازار و نیازسنجی
- توانایی در انجام مکاتبات رسمی
شرایط احراز
- کارشناسی یا کارشناسی ارشد ترجیحاً در صنایع، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بازاریابی و MBA
- آشنایی با سرویسهای مالی، بانکی و پرداخت الکترونیک
- مهارتهای ارتباطی قوی و مسلط به اصول و فنون مذاکره
کارشناس تولید محتوا
شرح موقعیت شغلی:
کارشناس تولید محتوا باید در حوزه پرداخت و بانکی شناخت کامل از محصولات و سرویسها داشته باشد، همچنین تسلط به زبان انگلیسی بهمنظور ترجمه متون از ویژگیهای دیگر فرد موردنظر است.
وظایف
- نوشتن معرفی اجمالی، نقد و بررسی تخصصی
- توانمند در جستوجوی اینترنتی و پیدا کردن، تصویر و ویدئو
- نوشتن رپورتاژ در بازههای زمانی معین
نیازمندیها
- تسلط کامل بر امور محتوا نویسی منطبق با سئو (رعایت چگالی کلمات، داپلیکیت کانتنت، لینک بیلدینگ و …)، تهیه خبر و گزارشنویسی
- آشنایی با اصول نگارش و روزنامهنگاری
- آشنایی با اصول بهینهسازی موتور جستوجو (سئو)
- آشنایی کامل به مفاهیم اینترنت، وب و شبکههای اجتماعی
- آشنایی با مسائل حوزهٔ بانک و پرداخت
- آشنایی به نرمافزارهای آفیس و فتوشاپ
شرایط احراز:
- کارشناسی یا کارشناسی ارشد ترجیحاً در علوم ارتباطات، مدیریت رسانه، روزنامهنگاری و یا روابط عمومی
- آشنایی کافی به زبان انگلیسی برای امور تحقیق و توسعه
- داشتن روحیه پژوهشی، کار تیمی و روابط عمومی بالا
- داشتن انگیزه بالا در یادگیری مفاهیم و فناوریهای نو
- توانایی تولید محتوا در حوزههای بانکی و پرداخت
- جوان، فعال و پویا، خلاق و جویای پیشرفت
- حداقل ۲ سال سابقه کار درزمینهٔ تولید محتوا
افراد واجدشرایط و علاقهمند میتوانند رزومه خود را به ایمیل hr@stts.ir ارسال و برای اطلاعات بیشتر با شماره 25961552 تماس بگیرند.