راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آیا کوثر تا پایان 92 بانک می‌شود و تا پایان 94 جزء پنج بانک برتر کشور؟

مدیر عامل موسسه کوثر مهم‌ترین اهداف موسسه کوثر تا سال 92 را افزایش سرمایه و عملیاتی‌ شدن فعالیت رسمی این موسسه به بانک عنوان کرد و افزود: با عملکرد خوب و رضایت بانک مرکزی از این مجموعه، اعتقاد داریم که «کوثر» بهترین جایی است که در آن کار می‌کنیم و به تحقق سازمانی خود که تا سال 94 جزو پنج بانک برتر کشور می‌شویم خواهیم رسید و اعتقاد داریم آینده از آن ماست.

به گزارش فارس عیسی رضایی در جمع کارکنان موسسه مالی ‌اعتباری کوثر استان  گیلان اظهار کرد: موافقت اصولی تاسیس موسسه مالی‌ و اعتباری کوثر در سال 85 توسط بانک مرکزی صادر و فعالیت این موسسه از اواخر سال 89 آغاز شده و به این ترتیب موسسه کوثر آخرین موسسه‌ای است که پا به عرصه حضور در فعالیت‌های بانکی گذاشته است.

وی، از بانک‌شدن این موسسه در سال 92 خبر داد و افزود: قطار کوثر با سرعت زیاد به طرف بانک ‌شدن در حال حرکت است و ما باید در سال 92 تبدیل به بانک کوثر شویم.

 

کوثر باید بانک بشود؛ آن هم بانک برتر

این مسئول با اشاره به اینکه طبق چشم‌انداز پنج‌‌ساله باید در سال 94 موسسه کوثر جزو پنج بانک خصوصی برتر کشور شود، اذعان کرد: موسسه‌ کوثر باید به بانک تبدیل شود و در این زمینه باید به طرف تبدیل‌ شدن به بانک برتر حرکت کنیم زیرا موسسه را محل گذر می‌دانیم.

وی با بیان اینکه موسسه کوثر دارای 230 شعبه فعال است، خاطرنشان کرد: در یک ماه آینده 70 شعبه دیگر به شعب این موسسه در سراسر کشور اضافه می‌شود که با الحاق 55 شعبه صندوق جوانان خیر تعداد شعب موسسه مالی و اعتباری کوثر به 350 افزایش می‌یابد.

رضایی، تعداد پرسنل این موسسه را یک‌هزار و 400 نفر عنوان کرد و گفت: با ادغام صندوق قرض‌الحسنه جوانان خیر در این موسسه و ملحق شدن کارکنان این صندوق، پرسنل موسسه مالی اعتباری کوثر به 2 هزار و 400 نفر افزایش یافته است.

این مسئول درباره ادغام موسسه جوانان خیر با موسسه کوثر خاطرنشان کرد: نقدینگی ما دو برابر موسسه جوانان خیر است و همین امر سبب شده تا بانک مرکزی موسسه کوثر را برای ادغام با جوانان خیر برگزیند.

منبع: فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.