راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کتاب «ارتباط با مشتریان از راه دور» توسط ارتباطات هوشمند تبیان منتشر شد / چگونه با مشتریانی که تاکنون ندیده‌ایم ارتباط بهینه برقرار کنیم؟

شرکت ارتباطات هوشمند تبیان به‌تازگی کتابی را ترجمه کرده که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا در دوران کرونا و تجربه دورکاری بتوانند موثرتر جلسات خود را برگزار کنند. «ارتباط با مشتریان از راه دور» کتابی است که توسط سایت Toggl منتشر شده و هوشمند تبیان نیز با همکاری نویسش آن را به‌صورت الکترونیکی ترجمه کرده است. این کتاب از طریق این لینک قابل دسترس است. همچنین می‌توانید کتاب را از فروشگاه راه پرداخت تهیه کنید.

ارتباطات هوشمند تبیان هدف از انتشار این کتاب را اینگونه توضیح داده است: «در سال‌های اخیر گسترش دسترسی به اینترنت، ارتباطات غیرحضوری را ممکن و آسان کرده است. اگرچه این روزها کسی نیاز به آموزش برقراری ارتباط از راه دور ندارد، با این وجود هنوز نکاتی وجود دارند که توجه به آنها باعث می‌شود ارتباط‌های بهینه‌تر و اثربخش‌تری با مشتریان خود داشت. در دنیای کسب‌وکار یکی از راه‌های رایج تعامل با مشتریان، برگزاری جلسه است. کتاب «ارتباط با مشتریان از راه دور» به شما کمک می‌کند تا به بهترین شیوه با مشتریانی ارتباط برقرار کنید که امکان ملاقات حضوری با آنان را ندارید.»

این کتاب شامل پنج فصل است و به افراد کمک می‌کند تا از راه دور به شیوه‌ای مؤثر و رضایت‌بخش با مشتریان خود تعامل کنند. عنوان فرعی کتاب نیز مشخص می‌کند که این کتاب به چه سوالاتی پاسخ می‌دهد. با مطالعه این کتاب با راه‌هایی برای جذب مشتریان از راه دور آشنا می‌شوید. همچنین راه‌هایی برای مدیریت تعارض‌های احتمالی با مشتریانی پیدا می‌کنید که تاکنون آنها را ندیده‌اید و امکان هماهنگ کردن جلسه حضوری را ندارید.


«ارتباط با مشتریان از راه دور» برای چه افرادی مناسب است؟


همانطور که از نام کتاب مشخص است، این کتاب راهنمایی است برای تمام افراد و کسب‌وکارهایی که به هر دلیلی نیاز دارند تا با مشتریان خود به شیوه‌ای غیرحضوری تعامل برقرار کنند.

اگر یک کسب‌وکار کوچک دارید و از طریق شبکه‌های اجتماعی با مشتریان خود در ارتباط هستید، مطالعه این کتاب به شما کمک می‌کند تا این ارتباط را به روشی بهتر انجام دهید، تا رضایت مشتریانتان را به دست آورید.

اگر مدیر یک سازمان بزرگ هستید یا مسئولیت پروژه‌های مختلفی را به عهده دارید و برای پیشبرد پروژه‌ها، لازم است جلسه‌های غیرحضوری با مشتریان برقرار کنید، این کتاب راهنمای خوبی برای شما خواهد بود.

شرکت ارتباطات هوشمند تبیان سعی کرده تا این کتاب بدون اشتباه منتشر شود. با این وجود، چنانچه در آن ایرادی وجود دارد، با این شرکت مطرح کنید تا در ویرایش‌های بعدی اصلاح شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.